י"א אייר התשפ"ד
19.05.2024
השכנים שמעו צעקות

שוב: מתנגד לפוטין מצא מותו מנפילה לחלון

מתנגד לנשיא רוסיה שמתח עליו ביקורת פומבית "נפל" אל מותו מחלון דירתו. שכנים סיפרו כי נשמעו צעקות מהבית. אחד הדברים שכתב בבלוג שפרסם: "אני חושב שהכול יתמוטט, הפדרציה הרוסית תקרוס"

שוב: מתנגד לפוטין מצא מותו מנפילה לחלון
הקרמלין צילום: משה שי/פלאש 90

בלוגר רוסי שביקר את הנשיא ולדימיר פוטין, ואמר כי הוא חוזה מלחמת אזרחים במדינה, נפל אל מותו מחלון בקומה החמישית במוסקבה. הבלוגר, יגור פרוסווירנין, בן 35 מוולדיווסטוק, נמצא ללא רוח חיים מתחת לחלונות של בניין מגורים ברחוב טברסקאיה במרכז מוסקבה ביום שני 27 בדצמבר.

על פי דיווחים בתקשורת המקומית, הוא מת לפני שהאמבולנס הגיע, ואשתו מרינה אורוסובה אישרה מאוחר יותר את מותו. פרוסווירנין "נפל" מחלון הקומה החמישית, בזמן שהשכנים שמעו 'צרחות וקללות' לפני שנפל, כך דיווח ה-BBC בשפה הרוסית.

איש ביון רוסי נפל מהחלון של השגרירות בברלין ומת

תעלומה ברוסיה: 3 רופאים נפלו מחלונות בית החולים

הפוליטיקאי הרוסי רומן יונמן אמר לעיתון "פודיום" כי הוא נפגש עם העיתונאי לפני שבועיים והכל היה 'רגיל'. הוא אמר: "דיברתי עם אשתו. למרבה הצער, זה המצב. הוא נפל מהחלון, זה נכון, אני לא יודע את הפרטים. ראיתי אותו לפני כשבועיים, הוא היה במצב די תקין", כך לפי ה'דיילי מייל'.

פרוסווירנין הקים את הבלוג הימני השנוי במחלוקת "ספוטניק ופוגרום", שתמך בסיפוח חצי האי קרים ובהתפרצות הלחימה במזרח אוקראינה. מאוחר יותר הוא חזה שהפדרציה הרוסית תקרוס ומתח ביקורת קשה על פוטין, וחזה מלחמת אזרחים. הוא אמר בעבר: "אני חושב שהכול יתמוטט, הפדרציה הרוסית תקרוס".

ולדימיר פוטין רוסיה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד