כ"א ניסן התשפ"ד
29.04.2024
חשיפת 'בחדרי'

אייכלר נגד תכנית ההתשה של האופוזיציה: "טיפשות שאין כדוגמתה"

ח"כ ישראל אייכלר ממשיך לעשות דין לעצמו ולהיעדר מההצבעות ובכך מכשיל את מהלכי האופוזיציה שנועדו להביך את הקואליציה הלא הומוגנית. הלילה זעם אחמד טיבי על היעדרות הח"כ האגודאי שמגיב הערב ותוקף את הפיליבסטרים שלדבריו מיותרים ומתישים

אייכלר נגד תכנית ההתשה של האופוזיציה: "טיפשות שאין כדוגמתה"
אייכלר ופינדרוס במליאה צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

בעקבות הפרסום הבוקר (שלישי) ב'בחדרי חרדים' על הזעם מצד ראשי האופוזיציה על חברי הכנסת ישראל אייכלר וגילה גמליאל שנטשו את דיוני המליאה ובכך מנעו תכנית שיזמו ברשימה המשותפת להביך את רע"מ, בכך שיאלצו לתמוך בהצעת חוק בעניין שיבוץ חיילים בשירות בתי הסוהר.

בראיון הערב ל'קול חי' התגונן חבר הכנסת ישראל אייכלר והסביר כי "השיטה של הפיליבסטרים ולילות לבנים על חוקים פשוטים ולא חשובים, מטופשת". לדבריו, "דיברנו על זה גם בסיעה וגם עם הליכוד שאנחנו מתישים רק את עצמינו ולא אותם".

אייכלר דחה את הטענות של חבר הכנסת אחמד טיבי שזעם על היעדרות השניים שמנעו בכך תבוסה של הקואליציה ורע"מ ואמר, "זה לא היה חוק חשוב ועשו ארבע שעות נאומים וחמש בבוקר הצבעה. לא יודע מי רצה לעשות על זה דרמה. ולהגיד שאחמד טיבי זועם. טיבי לא דיבר איתי", הבהיר אייכלר.

אייכלר תקף את התנהלות האופוזיציה אותה הוא מגדיר "מטופשת" וציין, "אני ממש מרחם על האנשים שמתישים את עצמם לריק". בדבריו טען כי "שום קואליציה לא נפלה מבחוץ (מהאופוזיציה. א"ק), הן נופלות מבפנים. הדברים האלה רק מחזקים אותם ומגבשים אותם מבפנים".

לדברי הח"כ האגודאי, "לא נתיש אותם בהצבעה מטופשת שנישאר שם כל הלילה", תקף אייכלר שכינה את התנהלות ראשי האופוזיציה, "טיפשות שאין כדוגמתה" והוסיף, "הם (ראשי סיעות האופוזיציה. א"ק) מטיחים את הראש בקיר, אם זה נושא דתי צריך לעמוד ולמחות. אבל לא בשביל חוק הוראת שעה שמאושר כל שמה שמורה להציב צבא בשב"ס".

חשיפת בחדרי ישראל אייכלר אופוזיציה אחמד טיבי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 12 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד