י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
לאחר הפרסום ב'בחדרי'

הארגון המיסיונרי ביטל את תוכנית "המרת הדת"

הסערה שהתעוררה בעקבות הפרסום על ארגון מסיונרי שמתכוון לממן משפחות שיעברו לפלורידה כדי להמיר דתם של יהודים, מובילה להודעה של הארגון כי הוא מבטל את פעילותו המתוכננת

הארגון המיסיונרי ביטל את תוכנית "המרת הדת"
מחאה נגד מיסיונרים, ארכיון צילום: Yonatan Sindel/Flash90    

ארגון נוצרי מסיונרי שפרסם על אירוע מיוחד בפלורידה במטרה לקדם אמונה בדת הנוצרית, הודיע כי האירוע בוטל. הארגון פרסם תחילה כי יסבסד משפחות מסיונריות שיגיעו לחופי פלורידה בארה"ב. המטרה של המיסיונרים הייתה: לשכנע כמה שיותר יהודים להאמין ב'אותו האיש'

מארגני כינוס מסיונרי בפלורידה, ביטלו את האירוע, לאחר שהפרסום על כך עורר סערה בקרב קהילות יהודיות בארה"ב, ופורסם כאן ב'בחדרי חרדים' ביום ראשון האחרון.

לפי הפרסום, ארגון Fun in the SON המסיונרי הבטיח סבסוד לכל משפחה מסיונרית שתגיע להתנדב למען 'אותו האיש', בתאריכים 30/01/22 עד 05/02/22, המחירים נעו בין 1200 ל-1800 דולר, כולל עמלות, עלויות ניהול, לינה במלון, אוכל וחולצות של הארגון וחומר אוונגליסטי.

האתר המסיונרי פרסם כי "הזמן שלנו יחד יהיה בשיא עונת חורף, כאשר אלפי יהודים נוהרים לכאן כדי להישאר לחורף, בזמן הזה האוכלוסייה מכפילה את עצמה, ונראה שהאנשים ברובם יהודים מניו יורק". כך קיוו המארגנים ללכוד ברשתם יהודים שבאים לפלורידה בימי החורף.

הודעת הארגון על ביטול הפעילות

לאחר שארגון 'בינינו' העוקב אחר פעילות מסיונרית בארץ ובעולם, פרסם הודעת אזהרה בקרב קהילות יהודיות בארה"ב, והפרסום ב'בחדרי חרדים' שהביא לפרסומים במקומות נוספים בארץ ובעולם, הודיעו אנשי הארגון כי הכינוס שלהם בוטל, והוא אמור לקרות ב-2023.

שאנון נוסן מארגון 'בינינו' העוקב אחר פעילות מסיונרית בארץ ובעולם, אומרת ל'בחדרי חרדים' כי "המיסיונרים לא מסתירים את מעשיהם, אנשים לא מודעים למעשי המיסיונרים, וחייבים להתריע על כך בכל מקום".

עוד אומרת שאנון, כי "אנחנו לא יודעים למה הם ביטלו את האירוע, אבל עצם העובדה שזה בוטל כל כך סמוך לתחילת האירוע, אומרת שהפעילות שלנו עובדת, והפרסום בחדשות, כולל מכתבים שנשלחו לרבנים בארה"ב להתריע על כך, נראה שפעלנו טוב מאד". שאנון מוסיפה כי "אולי הם מנסים להרדים אותנו ולעבוד מתחת לרדאר, אבל אנחנו ממשיכים לעקוב חזק מאוד אחריהם".

נצרות פלורידה ארגון בינינו

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד