ט' אייר התשפ"ד
17.05.2024
המתקפה על הרה"ר

גפני השתולל: "אפסים שכמותכם, פרחחים, ליברמן למד לגנוב". צפו

מתקפת הנדל וליברמן נגד הגר"ד לאו - ח"כ משה גפני במתקפה חסרת תקדים נגד איווט והנדל: "אתם, אפסים שכמותכם, תורידו את הנעליים מהרגליים שלכם לפני שאתם מדברים על רב ראשי. פרחחים". צפו בנאום הסוער

גפני השתולל: "אפסים שכמותכם, פרחחים, ליברמן למד לגנוב". צפו
הנאום הסוער של משה גפני צילום: צילום מסך

יו"ר יהדות התורה ח"כ משה גפני תקף היום (רביעי) בביטויים חריפים ביותר את שר האוצר אביגדור ליברמן ואת שר התקשורת יועז הנדל. "אתם, אפסים שכמותכם, תורידו את הנעליים מהרגליים שלכם לפני שאתם מדברים על רב ראשי. פרחחים", צעק גפני בנאום חסר תקדים שמסר במליאת הכנסת.

גפני, שהתייחס למתקפה של איווט ליברמן ויועז הנדל נגד הרב הראשי לישראל הגאון רבי דוד לאו, תהה: "מה למד מר ליברמן? חוץ מלגנוב? מה הוא עוד למד? מה הוא עוד יודע? מה יודע יועז הנדל? הוא בא ואומר: 'הוא פקיד שצריך לעשות את מה שאומרים לו'. הרב הראשי לא יעשה את מה שאומרים לו הרב הראשי יעשה את מה שהתורה מחייבת אותו".

"כבר היה במדינות בעולם שרצו לחייב רבנים להחליט או להודיע או לפסוק, לפי מה שהשלטון רצה. הרב לאו לא יפסוק לפי מה שאתם רוצים - הוא יפסוק רק על פי מה שהתורה אומרת ורק מה שהתורה מחייבת", הצהיר ח"כ גפני.

יו"ר יהדות התורה סיים בנזיפה חריפה: "ואתם, אפסים שכמותכם, תורידו את הנעליים מהרגליים שלכם לפני שאתם מדברים על רב ראשי. פרחחים".

בתוך כך, ח"כ גפני מסר בתגובה לדחיית חוק הגיור: "מקווה שזממם לא יעלה בידם. בניסיון של ממשלת הערב רב לפרק את היהדות לא יהיה להם רוב בכנסת כמו שלא היה להם היום, ואני מקווה שרוב חברי הכנסת יצביעו נגד גם בשבועות הבאים".

 

משה גפני אביגדור ליברמן יועז הנדל הגאון רבי דוד לאו חוק הגיור

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 13 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד