כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024
"כאילו נפל מהירח"

שי ניצן הגיע לחנוך את התפקיד והכעיס את העובדים

פרקליט המדינה לשעבר, שי ניצן, החל את עבודתו כרקטור הספרייה הלאומית. במהלך מפגש שקיים עם עובדים, לדברי כמה מהם, הוא דחה את הביקורת על מינויו ודיבר גם על משפט נתניהו. גורם בספריה: "אין לו מושג קלוש בעבודת הספרייה והוא ממש כאילו נפל מהירח"

שי ניצן הגיע לחנוך את התפקיד והכעיס את העובדים
שי ניצן צילום: פלאש 90

פרקליט המדינה לשעבר, שי ניצן, החל את עבודתו כרקטור הספרייה הלאומית וכבר מעורר סערה במקום עבודתו. ב"ישראל היום" דווח כי הוא דחה את הביקורת והרבה להתעסק בענייני משפט.

על פי הדיווח, ניצן קיים פגישה עם בכירי הספרייה, בה דחה את הביקורת על כך שמונה לתפקיד, היעדר הרקע המקצועי המתאים לכך, וכי היא נשמעה רק "בכלי תקשורת לא חשובים דוגמת 'בשבע' ואתר 'מידה'", וכי "זה לא אפקטיבי כמו בערוץ 12 או 13".

הג'וב החדש של שי ניצן: "בחירה יוצאת דופן"

לדברי גורם בספרייה, "חלק ניכר מהשיחה עם העובדים הקדיש ניצן לענייני משפט נתניהו. רבים מאיתנו חשנו כי כפרקליט מדינה לשעבר שיש לו אחריות ציבורית, ובעוד המשפט מתנהל, ניצן לא אמור לפטפט בפומבי על תיקים שעסק בהם".

"נראה כי ניצן מהיר תפיסה - אבל יש לו עוד המון מה ללמוד. הוא ממש מתחיל מאפס. אין לו מושג קלוש בעבודת הספרייה והוא ממש כאילו נפל מהירח. התחושה היא שאנחנו הולכים בעיניים פקוחות אל כאוס בארגון", אומר גורם אחר.

עובד זוטר בספרייה, שמועסק בה שנים רבות, אומר כי כמו רוב עמיתיו, אין לו מושג מה סמכויותיו של ניצן במוסד: "הערפל בעניין מכוון, אף אחד לא מסביר כלום לעובדים".

מהספרייה הלאומית נמסר בתגובה: "הטענות והתלונות שהועברו לידינו מהעיתון אינן נכונות ואנחנו מציעים לקחת בערבון מוגבל שמועות ורכילויות אנונימיות".

שי ניצן ספרייה לאומית משפטו של בנימין נתניהו

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 7 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד