כ"ב ניסן התשפ"ד
30.04.2024
"הצבעתי בטעות"

הח"כ חושף: שקלתי להתפטר, עדיף להיות באופוזיציה

הזגזוגים במפלגת רע"מ לא מסתיימים. ח"כ מאזן גנאיים מתחרט על חוק שסייע בהעברתו ומספר כי לאחר שנכנס לספר החוקים, התעורר דיון סוער בסיעה וחשף כי שקל אפילו להתפטר

הח"כ חושף: שקלתי להתפטר, עדיף להיות באופוזיציה
מאזן גנאים צילום: Olivier Fitoussi/Flash90

מליאת הכנסת אישרה השבוע הצעת חוק שהגיש חבר הכנסת איתן גינזבורג 'כחול לבן', שעברה בתמיכת חברי סיעת רע"מ. מדובר ב'חוק בן גוריון' לתקצוב מוסדות להנצחת ראש הממשלה הראשון.

בימים שאחרי החוק הרוחות ברחוב הערבי סוערות, לאחר שברע"מ תמכו בהצעה המכירה בראש הממשלה המנוח, הצעה שבעבר הסיעות הערביות היו מתנגדות לה.

אחד מתומכי ההצעה היה חברי הכנסת מאזן גנאיים מרע"מ, שהודה היום (חמישי) בראיון כי טעה בשיקול הדעת ואף שקל להתפטר אחרי שגילה כי בטעות תמך בהצעת החוק.

"טעיתי בהצבעה בעד החוק למימון מרכז בן גוריון. לא ידעתי על מה אני מצביע. אני מתנצל בפני בני עמי", אמר גנאיים, שחשף כי "אחרי ההצבעה היו ויכוחים הקשים בסיעה של רע"מ".

הח״כ מרע"מ הסביר את הטעות בכך ששהה ביציע המבודדים, לאחר שחזר מביקור בירדן וחשף כי לאחר ההצבעה, "הייתי קרוב מאוד לחתום על התפטרות". עוד הוא האשים כי "ניר אורבך מונע ממני קידום חוקים", לדבריו, "עדיף להיות באופוזיציה".

הבוקר דווח ברשת ב' כי לאחר ההסכמות סביב חוק החשמל - עימות חדש התגלע בין סיעת 'ימינה' לסיעת רע"מ, לאחר שיו"ר ועדת הכנסת ח"כ ניר אורבך, סירב לבקשת רע"מ, לקבל פטור הנחה להצעת חוק של ח"כ מאזן גנאים, הנוגעת לשיקים ללא כיסוי. אורבך אמר כי יסרב לפטור הנחה לכל הצעה של גנאים והסיבה היא בגלל שנפגש לפני שבועיים עם השייח המסית לרצח יהודים ראאד סלאח, שהשתחרר מהכלא.

מאזן גנאים מפלגת רע"מ דוד בן גוריון

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד