כ"ז ניסן התשפ"ד
05.05.2024
הוגש כתב אישום

ניסיון דקירת החרדים: הסכין נפלה - והמחבל נמלט לכיוון הכותל

לבית המשפט המחוזי בעיר כתב אישום נגד המחבל עלי עג'אלין בן 22, תושב ירושלים, שניסה לדקור שני חרדים לפני כשבוע וחצי ברחוב נביאים קטן, באזור שער שכם בירושלים | לפי האישום, עג'אלין זיהה את השניים כחרדים וניסה לדקור אותם. לאחר שהסכין נפלה מידו, הוא נמלט לכיוון הכותל ונתפס לאחר זמן קצר

זירת ניסיון הפיגוע
זירת ניסיון הפיגוע צילום: מדברים תקשורת

פרקליטות מחוז ירושלים הגישה היום לבית המשפט המחוזי בעיר, כתב אישום נגד המחבל, עלי עג'אלין, בן ה-22, תושב ירושלים, שניסה לדקור שני חרדים לפני כשבוע וחצי ברחוב נביאים קטן, באזור שער שכם בירושלים.

על פי כתב האישום שהוגש, באמצעות עו"ד מנאל אבו עאמר, לפני כשבוע וחצי הבחין הנאשם בשני יהודים בעלי חזות חרדית שהלכו באזור שער שכם. הנאשם התקרב אליהם, שלף סכין וניסה לדקור אחד מהם אשר מעד.

אז, נפלה הסכין מידו של הנאשם והוא נמלט לכיוון הכותל. כתוצאה ממעשיו של הנאשם השניים נבהלו ואחד מהם סבל מתסמיני פוסט טראומה.

כתב האישום מייחס לנאשם ביצוע עבירות של מעשה טרור של חבלה בכוונה מחמירה והחזקת סכין ממניע גזעני. הפרקליטות מבקשת מבית המשפט להורות על מעצרו של הנאשם עד לתום ההליכים המשפטיים נגדו.

כפי שדווח הבוקר, המשטרה השלימה את חקירת ניסיון הפיגוע, בו הותקפו שני חרדים  ומעצרו של המחבל הוארך פעם נוספת. מפקד מחוז ירושלים שיבח את פעילות שוטרי התנועה שלכדו את המחבל והחליט להעניק להם תעודות הערכה.

לפני כשבוע וחצי, בשעות הערב, התקבל במשטרה דיווח על ניסיון דקירה של אדם שהלך ברחוב ביחד עם אחר. באירוע לא היו נפגעים והחשוד נמלט מהמקום. בעקבות הדיווח הוזעקו למקום כוחות משטרה רבים שהחלו בסריקות אחר החשוד במעשה.

בתוך דקות בודדות איתרו השוטרים סכין ששימשה לניסיון הפיגוע. בתוך כ-30 דקות לאחר הדיווח, במהלך סריקות רחבות של המשטרה באזור, איתרו שוטרי תנועה של מחוז ירושלים את החשוד במעשה, תושב ענאתא בשנות העשרים לחייו.

כתב אישום דקירת סכין פיגוע דקירה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד