כ"ה ניסן התשפ"ד
03.05.2024
"הופכים אותנו לאויבים"

לקראת השבתה? האיום של רשתות המסחר

בכירי רשתות המסחר התכנסו לישיבת חירום, בה הם קראו לבטל את מדיניות התו הירוק הנוכחית ואיימו בשביתה אם דרישתם לא תתקבל | יו"ר ההתאגדות: "בנט מציע לך לחזור לקרוא את הספר איך מנצחים מגיפה"

לקראת השבתה? האיום של רשתות המסחר
קניון מלחה י-ם בקורונה צילום: Olivier Fitoussi/Flash90

התאגדות רשתות המסחר, האופנה וההסעדה התכנסו היום (חמישי) לדיון חירום ותקפו בחריפות את מדיניות התו הירוק של הממשלה ואיימו בשביתה באם היא לא תבוטל. כך דווח ב'N12'.

יו"ר ההתאגדות, שחר תורג׳מן, תקף את בנט וקרא לו לחזור לקרוא את הספר שלו: "אין תו ירוק במעליות ובחנויות. כבוד ראש הממשלה כתבת ספר איך מנהלים מלחמה בנגיף מציע לך לחזור לקרוא את הספר שנוגד את כל מה שאתה עושה".

"אם התו הירוק לא יסתיים בשלישי הקרוב - אנחנו נערכים להשבתת המסחר. אנא ממשלת ישראל שיהיה לכם את האומץ כפי שעשיתם סיבוב פרסה עם מדינות אדומות ובידודים - בטלו את התו הירוק".

מנכ"ל 'המשביר לצרכן', רמי שביט, שהשתתף בישיבה תקף את ראש הממשלה: "בנט את עצמך שיחררת מבידוד, אין שום סיבה לאדם ללכת להתחסן אם אתה מגבילים אותם כל היום. תנו הטבות לאנשים שילכו להתחסן אבל אל תשימו אותנו שומרים. אתם הופכים אותנו לאוייבים".

"אין מצב שעם תו ירוק אך ורק על חנויות אפשר לגמור את הגל הזה. במשרדים אין תו ירוק, באוטובוסים אין תו ירוק, בטיסות וברכבות אין תו ירוק", אמר מנכ"ל רשת 'FOX', הראל ויזל.

שביתה התו הירוק רשתות רשתות אופנה רשתות ביגוד

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד