כ"ג ניסן התשפ"ד
01.05.2024
המדור השבועי

החתונות המדוברות ותמונת האדמו"ר שתפסה מקום קבוע

שער במילה: 'משפחה' מציג שני האנשים שהדהימו את חוגי השמאל; 'בקהילה' עם גרפיקה זוהרת, אך כותרות פחות מרעישות; 'הדרך' עם סיור ברמת הגולן; 'העולם החרדי' עם החתונה שהעסיקה את העולם החסידי במשך שבועיים; 'רגע' עם ממלכת הקיפאון; 'די וואך' עם התמונה הנדירה מדושינסקיא; 'הציבור החרדי' עם התמונה הקבועה של הרבי מגור; ו'במה' עם "שיחת שמחה" של המחנך

החתונות המדוברות ותמונת האדמו"ר שתפסה מקום קבוע
שבועונים פרשת וארא צילום: עיבוד 'בחדרי חרדים'

מגזין 'משפחה' מורח על השער יצירה מדהימה ובה שני האנשים שהדהימו את חוגי השמאל בחודשים האחרונים, וגם מתייחס לנושא הכי בוער במגזר החרדי, בשבועות האחרונים.

מגזין 'בקהילה' מתקשה לייצר השבוע משהו דרמטי או בלתי רגיל. מאידך - השער, הגרפיקה והתמונות כן משדרים יופי וצבעוניות.

מגזין 'הדרך' מביא שער יפה, אך בשונה מ'בקהילה' - היצירתיות פחות מורגש והגרפיקה פחות זוהרת, אבל הנושא יותר מעניין, ובעיקר לקהל היעד של קוראי המגזין.

מגזין 'העולם החרדי' מביא שוב - שבוע אחר שבוע - את באבוב בשער, והפעם, שמחת החתונה מבאבוב שהרעיד את הרשתות עם התיעודים המרהיבים, ולאחר מכן הרעיד את העולם החסידי עם הדיווחים על נגיף ארור שהשתתף גם הוא בחתונה. וכמובן, גם השמחה הגדולה בדושינסקיא, העלייה לציון בבעלזא ותולדות אהרן בטבריה.

מגזין 'רגע' ממשיך לתפוס תאוצה ומתמקם באותה שורה עם המגזינים המובילים של המגזר. וגם השבוע המגזין מנפיק שער צבעוני ומושך: החל מהצלם המעופף, דרך ממלכת הקיפאון הענקית, עובר למכונית ה'טסלה' שפוצצה ע"י בעליה ועד לאלבום אירועים פוליטי, מדיני ואקטואלי.

גם המגזין האמריקאי 'די וואך' מסקר את השמחה הגדולה בדושינסקיא. הגרפיקאי הגדיל לעשות, נבר בתיעודים ובחר בתמונה נדירה וייחודית. בחירה נהדרת.

מגזין 'הציבור החרדי' בוחר גם הוא באירועים המובילים בקרב הציבור החסידי - שמחת בית באבוב ושמחת בית דושינסקיא. חדי העין הבחינו כי תמונות של האדמו"ר מגור תפסו מקום של קבע בשער המגזין.

מגזין 'במה' מבקר (מטאפורית כמובן) בעיר הנמל מונופולי, עירו של גדול הדורות האברבנאל, ממגורשי ספרד. המחנך הרב פנחס ברייער, מסביר על שמחת החיים. בנוסף, המגזין מביא טיפים חשובים להתנהלות כלכלת הבית והמשפחה, במסגרת שורת פרויקטים בנושאי כלכלה.

שבועונים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד