כ"א ניסן התשפ"ד
29.04.2024
טעות בזיהוי

בת 16, נורתה למוות על ידי אביה; חשב שהיא פורצת

אסון טראגי במדינת אוהיו בארצות הברית. אב ירה למוות בבתו הנערה בחניון ביתם, לאחר שחשד שמדובר בפורצת. האב ניסה להנשים את בתו, בעוד האם מנסה להזעיק את כוחות החירום בהיסטריה, אולם כשעה לאחר הירי נקבע מותה בבית החולים

בת 16, נורתה למוות על ידי אביה; חשב שהיא פורצת
אילוסטרציה צילום: pexels

נערה בת 16 ממדינת אוהיו בארצות הברית, נורתה למוות על ידי אביה, לאחר שחשב שהיא פולשת שפרצה לביתם, הנערה, ג'אנה היירסטון, מתה ביום רביעי בבית חולים בקולומבוס, כשעה לאחר שנורתה בחניון בית הוריה.

רשת NBC דיווחה, כי בשיחה למשטרה שלקחה 8 דקות, אמה של היירסטון סיפרה כי בעלה ירה בטעות בבתם. האם ההיסטרית התחננה לאמבולנס' כשהאב נשמע ברקע אומר שוב ושוב "תנשמי מותק" כשהוא מנסה להנשים את בתו.

"בעלי עשה טעות וירה בה כי הוא חשב שהיא פולשת", אמרה האם. "היא הייתה בחניון שלנו ובעלי פשוט לא ידע מה קורה. אלוקים אדירים". האם אומרת שלדעתה הנערה נורתה בליבה, ניתן לשמוע את שני ההורים שואלים מה הילדה עשתה בחניוI. המשטרה הגיעה לבית כשש דקות לאחר הקריאה.

תחנת המשטרה של קולומבוס דיווחה, כי לא הוגשו כתבי אישום והתיק הועבר למשרד התובע של מחוז פרנקלין לבדיקה.

הירי מגיע ימים לאחר ששוטר בצפון קרוליינה ירה בראשו של בנו בן ה-15. גורמים רשמיים מאמינים כי מדובר בתאונה. לדברי התובע המחוזי ארני לי, הנער סובל מפציעות קשות, ופונה למרכז רפואי. הנער עדיין היה במצב אנוש נכון לאתמול יום חמישי, כך נמסר ממשרד השריף של מחוז אונסלאו. השוטר ששמו לא פורסם, הוצא לחופשה מנהלית.

פריצה לבית אוהיו ירי טועה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד