כ"ו ניסן התשפ"ד
04.05.2024
מגן החרדים

ראש העיר ניו יורק הנבחר: "אעמוד לצד החינוך החרדי"

לאחר שנבחר לראשות העיר הודות לתמיכה החזקה לה זכה במרוץ מצד רבבות חרדים בניו יורק, אריק אדאמס לא זונח את בני בריתו ובמסיבת עיתונאים בה נשאל אודות החינוך החרדי, לא מצמץ ולא גמגם והבהיר כי לא יתערב בתכנים 

ראש העיר ניו יורק הנבחר: "אעמוד לצד החינוך החרדי"
אדמס בביקור בקהילות החרדיות צילום: Yeshiva world news

ראש העיר הנבחר של ניו יורק, אריק אדאמס, נשאל במסיבת עיתונאים, האם יתכופף לדרישות של אנשים מסוימים כי ישיבות יהיו חייבות להגביר את מקצועות החול לתלמידיהן, בהתאם לחוק של מדינת ניו יורק.

"ביקרתי בכמה ישיבות במהלך הקמפיין, ומה שאני כן יודע הוא שמי שנמצא שם, ומי שמלמד את התלמידים, מלמד אותם בחינוך איכותי", אמר אדאמס. "המספר הקטן של הישיבות שנתקלנו בהן עם בעיות, לא צריך להיות המסר למספר הרב של הישיבות שעושות את הדבר הנכון", המשיך.

"אני הולך לתת תמיכה דרך המשרד שלי לכל מוסדות החינוך שלנו. אני לא הולך להיכנס להבדלים בין בתי ספר פרטיים לבין בתי ספר ציבוריים או ישיבות, כל אחד יקבל את התמיכה שהוא צריך כדי לפתח את מלוא הפוטנציאל של ילדינו".

"ואז אנחנו צריכים באמת להסתכל על השיטות שבהן אנחנו משתמשים", הוסיף אדאמס. "חלק מהספרים שראיתי בישיבות, אולי לא היו שייקספיר, אבל הם עדיין היו עבודה מדעית".

ראש העיר אריק אדאמס הוא אוהד ישראל מובהק וידיד החרדים בעיר, ניצח בחודש שעבר את המרוץ לראשות העיר ניו יורק כשהוא זוכה לתמיכה חרדית חזקה. אדאמס פיקד בעבר על משטרת ניו יורק לשעבר והפך לראש העיר האפרו אמריקני השני של העיר המאוכלסת ביותר במדינה. דיוויד דינקינס, שכיהן בין 1990 ל-1993, היה ראש העיר השחור הראשון בתולדותיה.

לפני הבחירות, תועד אדאמס נכנס ויוצא בבתי גדולי האדמו"רים והרבנים בניו יורק כשכיפה לראשו וזוכה ליחס חם ומחבק. אדאמס אף ביקר בשכונת בורו פארק החרדית כולל בשטיבלאך המפורסמים 'שומרי שבת', שם התקבל בחיבוק חם על ידי המתפללים, איתם שוחח באופן מעורר השתאות והבטיח להם להמשיך ולשמור על הקשר הקרוב. עד לבחירתו שימש כנשיא רובע ברוקלין בניו יורק.

ראש עיריית ניו יורק אריק אדאמס חינוך חרדי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד