י' ניסן התשפ"ד
18.04.2024
"יש השפעה ישירה"

שלוש פעמים ברצף: העיר 'הידידותית' לעסקים

במשרד הכלכלה בדקו ומצאו כי העיר אשדוד היא העיר הכי ידידותית לעסקים. אחריה נמצאים: פתח תקווה, רחובות, אשקלון וראשון לציון | השרה: "לרשות המקומית יש השפעה ישירה על העסקים שנמצאים בה"

שלוש פעמים ברצף: העיר 'הידידותית' לעסקים
אשדוד צילום: Nati Shohat/Flash90

בפעם השלישית ברציפות אשדוד נבחרה לעיר הידידותית ביותר בישראל לעסקים בינוניים וקטנים, לפי מדד עשיית עסקים ברשויות המקומיות. כך דווח בעיתון "ישראל היום".

על פי המדד שנערך על ידי הסוכנות לעסקים קטנים ובינוניים במשרד הכלכלה והתעשייה, אחרי אשדוד ניצבת פתח תקווה ובמקום השלישי רחובות. אחריהן ממוקמות לפי הסדר: אשקלון, ראשון לציון, תל אביב־יפו, חיפה, רמת גן, חולון, באר שבע, ירושלים, בת ים, נתניה ובני ברק.

מטרת המדד היא כלי עבודה עבור הרשות המקומית, שכן הוא מאפשר לכל רשות להשוות את ביצועיה לרשויות אחרות במגוון פרמטרים, וכן לנתח את ביצועיה בתחומים שבהם היא פעילה.

פעם בשנה המדד מתעדכן ומשקלל ארבעה דירוגים שונים בכל רשות מקומית: שביעות רצון של עסקים, נגישות למכרזים, נגישות המידע וארנונה.

שרת הכלכלה והתעשייה, אורנה ברביבאי, אומרת: "פיתוח העסקים הקטנים הוא אינטרס ציבורי של כולנו, אולם לרשות המקומית יש השפעה ישירה על העסקים שנמצאים בה. הקורונה הדגישה את חשיבותו של השלטון המקומי וראינו כי רשויות שפעלו ועודדו את קידום העסקים הקטנים ומצאו פתרונות יצירתיים עבורם, הפכו לממשק השלטוני הראשון עבורם".

אשדוד עסקים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד