כ"ה ניסן התשפ"ד
03.05.2024
הופר שקט של כמה חודשים

פטריית אש מול חופי תל אביב: תיעוד דרמטי מנפילת הרקטה

תיעוד ממצלמות האבטחה מציג את רגע נפילת הרקטה בים - מול חופי תל אביב | לפי שעה השקט בגבול רצועת עזה נשמר, למרות איומים של גורמים בעזה להגיב לתקיפות צה"ל

פטריית אש מול חופי תל אביב: תיעוד דרמטי מנפילת הרקטה
הרקטה מול חופי תל אביב צילום: לפי סעיף 27א

יממה לאחר תקיפת צה"ל בעזה, הערב (ראשון) נשמר השקט בגבול הרצועה, למרות איומים של גורמים בעזה להגיב לתקיפות צה"ל. מוקדם יותר היום שיגר ראש הממשלה נפתלי בנט מסר לארגון חמאס, לפיו "סיפורי הברקים והרעמים של חמאס, שחוזרים על עצמם חורף אחר חורף, לא רלוונטיים יותר".

בתוך כך, תיעוד ממצלמות האבטחה שהתפרסם הערב מציג את רגעי נפילת אחת הרקטות מול חופי גוש דן. בתיעוד נראית פטריית אש ולאחר מכן עשן שמיתמר מעל נקודת הנפילה. כזכור, אתמול (שבת) נפלו בים שתי רקטות ששוגרו מהרצועה. האחת נפלה סמוך לחופי תל אביב והשניה באזור פלמחים.

הלילה (מוצאי שבת) תקף צה"ל שורת מטרות טרור של ארגון חמאס ברצועת עזה, זאת בתגובה לירי שתי הרקטות אתמול בבוקר לעבר גוש דן. במהלך השבת קיימו בצבא הערכות מצב, כשבסיומן הוחלט להגיב על הירי.

דובר צה"ל מסר כי מטוסי ומסוקי קרב תקפו סדרה של מטרות במתחם לייצור רקטות של ארגון הטרור חמאס. בנוסף, טנקים תקפו עמדות צבאיות של ארגון חמאס בגבול רצועת עזה.

כפי שדווח אמש, שתי רקטות ששוגרו מרצועת עזה, נפלו בעומק הים, מול חופי גוש דן. מצה"ל נמסר כי לא היה צורך להפעיל אזעקה, שכן הרקטות לא סיכנו אזרחים. השיגורים התבצעו מעט לפני השעה 07:00 בבוקר וזמן קצר לאחר מכן החלו לדווח תושבים באזור גוש דן על פיצוץ שנשמע. במשטרה מיהרו להרגיע את הציבור המבוהל ומסרו כי לא היו נפגעים. "במשטרת ישראל התקבלו דיווחים על שמיעת פיצוץ בעומק הים מול חופי ת"א. לא דווח על נזק או נפגעים", נאמר בהודעת המשטרה.

בצבא, כאמור, עדכנו כי לא הופעלה אזעקה באזור גוש דן, זאת בהתאם למדיניות. מדובר צה"ל נמסר כי "מוקדם יותר הבוקר זוהו שני שיגורים מרצועת עזה לים התיכון אשר נפלו מול חופי גוש דן". בצבא הוסיפו כי בהתאם למדיניות לא הופעלה התרעה ולא בוצעו יירוטים.

חופי תל אביב נפילת רקטה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד