כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024
ההנחיות המבולבלות

'הליכוד' נגד נפתלי בנט: איבד שליטה; חסר מנהיגות

בליכוד תוקפים הערב את ראש הממשלה, על רקע אופן הניהול של מגיפת הקורונה והתפשטות האומיקרון; "בנט איבד שליטה על המגיפה. הוא לא מנהל את הקורונה, הקורונה מנהלת אותו" | גם בציונות הדתית תקפו: "נפתלי בנט הוא כישלון מהדהד. לאחר זגזוגים אינסוף, בלאגן וסתירות. בנט זה גדול עליך"

'הליכוד' נגד נפתלי בנט: איבד שליטה; חסר מנהיגות
בנט\נתניהו צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

בתום יממה מבולבלת בכל הנוגע להנחיות לבלימת הגל החמישי של נגיף הקורונה בדמות זן האומיקרון, במפלגת 'הליכוד' תוקפים הערב (ראשון) את ראש הממשלה נפתלי בנט ומאשימים כי איבד שליטה בטיפול במגיפה ובמניעת ההתפרצות.

רק החל מהבוקר, ראש הממשלה בנט אמר בישיבת הממשלה כי הוא בוחן את פתיחת השמיים מחדש, עומס על מתחמי בדיקות הקורונה הביאו להחלטה לשנות את מדיניות הנבדקים, כשגם החיסון הרביעי שכבר אושר ועוכב, אושר שוב.

בליכוד תקפו הערב ומסרו: "בנט איבד שליטה על המגיפה. הוא לא מנהל את הקורונה, הקורונה מנהלת אותו". עוד תקפו את הממשלה על שינוי המדיניות, "הדבקת עדר זו לא אסטרטגיה אלא ביטוי להרמת ידיים ולאוזלת יד שמגלגלת את כל האחריות לאזרחים", האשימו.

עוד הוסיפו בליכוד ותקפו את ראש הממשלה בנט שהציג עצמו כמומחה למגיפות: "הגענו למצב העגום הזה בגלל שהממשלה המבולבלת וחסרת המנהיגות של בנט לא קיבלה שום החלטה כדי לעצור את המגיפה בזמן". כך בתגובת 'הליכוד' הרשמית.

גם שר הבריאות לשעבר בממשלת 'הליכוד', ח"כ יולי אדלשטיין, תקף את מדיניות הממשלה ואמר: "מערכי הבדיקות קורסים, כאוס במערכת החינוך, הנחיות מבלבלות וממשלה חסרת אונים. שוב ראש הממשלה עומד מול המצלמות בשמונה בערב ומנסה להרגיע בעודו שרוי בפאניקה מוחלטת. זה פשוט גדול עליהם. הם יודעים זאת, אתם יודעים זאת - כולם יודעים: בכל תחום - זו פשוט ממשלת אסון".

במפלגת הציונות הדתית שבראשות ח"כ בצלאל יואל סמוטריץ' תקפו גם כן ומסרו: "נפתלי בנט הוא כישלון מהדהד. לאחר זגזוגים אינסוף, בלאגן וסתירות, בנט מרים ידיים מול התפשטות המגפה, מסיר את ידיו מאחריות על בטחונם ובריאותם של אזרחי ישראל ומפקיר אותם לגורלם. אזרחי ישראל ראויים למנהיגים ישרים ומקצועיים שיודעים להוביל. בנט, זה גדול עליך".

גם חבר הכנסת עמיחי שיקלי ממפלגת 'ימינה', הגיב למסיבת העיתונאים של ראש מפלגתו נפתלי בנט ואמר: "‏ממשלה ששריה והעומד בראשה לא מסוגלים להפגין דוגמא אישית אלמנטרית וליישם בד׳ אמותיהם את הנחיותיה לא יכולה לצפות שהציבור יקח אותה ברצינות".

"נקווה שהשכל הישר יעמוד לימיננו ואנשים יבינו בכוחות עצמם שמוטב לא לזלזל בקורונה, לעטות מסכות ולהתחסן למרות התנהלות הממשלה". כך שיקלי.

מפלגת הליכוד גל חמישי קורונה אומיקרון נפתלי בנט מפלגת הציונות הדתית

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 17 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד