י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
"ניסו לעשות לי פיגוע"

איילה חסון: זו הסיבה שח"כי תקווה חדשה לא מתראיינים אצלי

מגישת חדשות 13 סיפרה מדוע חברי הכנסת של מפלגת תקווה חדשה לא מתראיינים אצלה, והפנתה אצבע מאשימה ליו"ר המפלגה גדעון סער: "הוא הורה לחברי מפלגתו לא להתראיין" | וגם, הביקורת על שי ניצן

איילה חסון: זו הסיבה שח"כי תקווה חדשה לא מתראיינים אצלי
גדעון סער צילום: פלאש 90

העיתונאית ומגישת 'חדשות 13, איילה חסון, מספרת כי חברי הכנסת של מפלגת 'תקווה חדשה' מסרבים להתראיין אצלה, בגלל הוראה שקיבלו מיו"ר המפלגה גדעון סער.

חסון סיפרה בראיון לרדיו 'גלי ישראל', כי שר המשפטים וסגן ראש הממשלה גדעון סער, מסרב להתראיין אצלה רק בגלל תחקיר שפרסמה: "‏גדעון סער נהג להתראיין אצלי - מאז שפרסמתי לפני כמה חודשים את פרשת כסרא-סמיע לא רק שהוא לא מתראיין, הוא הורה לחברי מפלגתו לא להתראיין, כולל לזאב אלקין שכבר היה בדרך אלי".

עוד סיפרה: "בזמנו, כשהייתי ברשות השידור והוא היה בליכוד - פרסמתי עליו משהו, אתה לא יודע מה הוא עשה‏ למנכ״ל רשות השידור שהיה בקשרים איתו, הם ניסו לעשות לי פיגוע".

"ניסה לסתום לי את הפה, התקשרתי אליו אמרתי לו "אתה מתבלבל. אם טעיתי - תדבר איתי ואם צריך אתנצל, אם לא טעיתי ואתה חושב שבגלל שאתה חבר של איזה מנכ"ל אתה תסתום לי את הפה - אתה טועה".

‏עוד היא התייחסה לתחקיר שלה על מינויו של פרקליט המדינה לשעבר, שי ניצן, לתפקיד רקטור הספרייה הלאומית ואמרה: "אנחנו כאילו חיים בעולם של פתיחות אבל אנשים נרדפים, גם במקומות העבודה שלהם. האמת צפה במלוא עוזה, היא קשה כל כך שאנשים הגונים מבינים את זה. אי אפשר לעשות איפה ואיפה. לא יכול להיות שיהיה מכרז פגום לבחירת שי ניצן".

איילה חסון גדעון סער אביחי מנדלבליט

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 15 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד