י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
מריח בחירות באוויר?

דיווח: בנימין נתניהו מתכוון להקדים את הפריימריז לראשות הליכוד

יו"ר הליכוד, בנימין נתניהו שמתעסק לאחרונה לא מעט בקרביים של המפלגה, מעוניין לקיים את הפריימריז לראשות הליכוד בעוד חמישה חודשים, יחד עם הבחירות לוועידת הליכוד. המועמד היחיד מלבדו לעת עתה הוא יולי אדלשטיין; בקרוב יצטרפו נוספים? וגם, מי עשויים לחסום את היוזמה

דיווח: בנימין נתניהו מתכוון להקדים את הפריימריז לראשות הליכוד
נתניהו בישיבת סיעת הליכוד צילום: הדס פרוש, פלאש 90

לפי בכירים במפלגת הליכוד, היושב ראש בנימין נתניהו, מתכוון לקיים בחירות לראשות המפלגה בחודש מאי הקרוב, בעוד חמישה חודשים. כך דווח באתר 'וואלה'.

על פי הדיווח, נתניהו שוקל ברצינות להקדים את הוועידה לחודש מאי, ולקיים אותה יחד עם הבחירות לראשות מפלגת הליכוד, כך ששניהם יתקיימו כבר בעוד חמישה חודשים.

הצמדת שתי מערכות הבחירות תאפשר לליכוד להימנע ממראית עין של בזבוז כספים, שכן המפלגה בכל מקרה תיערך ליום בחירות עם פריסת קלפיות ועמדות הצבעה וכל הנלווה.

הקדמת הבחירות לראשות המפלגה עשויות לבוא לטובת נתניהו, שכן כך הוא מונע מחבר הכנסת יולי אדלשטיין, שהכריז על התמודדותו, להתחמש.

למרות זאת, נתניהו תלוי במוסדות קבלת ההחלטות ובעיקר ביו"ר מרכז 'הליכוד' ח"כ חיים כץ, שהצהיר פומבית שהבחירות לראשות המפלגה יתקיימו רק אם הבחירות לכנסת יוקדמו או לפני הבחירות הבאות.

מתנגד נוסף להקדמה, שעשויה להתמודד לאור המתיחות האחרונה עם נתניהו, הוא ישראל כץ, יו"ר מזכירות 'הליכוד'.

בכירים בליכוד מעריכים שאם נתניהו יתעקש וידרוש להצמיד את הפריימריז לבחירות לוועידה, שבכל מקרה אמורות להתקיים עד סוף השנה, חיים כץ יסכים בסופו של דבר, כל עוד הן לא משיתות על המפלגה עלויות נוספות.

מפלגת הליכוד ביבי נתניהו בנימין נתניהו פריימריז לראשות הליכוד יולי אדלשטיין

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד