י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
צפו

הח"כ הפר צו איסור פרסום; דובר צה"ל תקף

אמש התרסק מסוק חיל האוויר והביא למותם של שני קציני צה"ל | אך קודם לפרסום האירוע, עלה ח"כ אמסלם לדוכן במליאה וסיפר לנוכחים על התוצאה הטראגית, עוד בטרם נודע הדבר למשפחות | דובר צה"ל נזף | צפו

הח"כ הפר צו איסור פרסום; דובר צה"ל תקף
החיפושים בחיפה צילום: אלון נדב, פלאש 90

כארבעים דקות קודם שהותר לפרסום דבר ההרוגים בהתרסקות המסוק בחיפה, חשף חבר הכנסת דוד אמסלם כי ישנם הרוגים בתקרית ובתגובה לכך ננזף על ידי דובר צה"ל.

אמסלם אמר במליאת הכנסת: "היום לפני מספר שעות התרסק מסוק צהלי, לפני שעליתי הסתבר לי לפחות ראיתי ידיעה שקפצה שיש שם שני חילי צה"ל שנספו", אמסלם אף מסר את תנחומיו למשפחות והחלמה מהירה לפצוע.‬

דבריו של חבר הכנסת אמסלם נאמרו מעל לדוכן הכנסת כארבעים דקןת קודם שהותר האירוע הקשה לפרסום, ולטענת דובר צה"ל רן כוכב עוד בטרם עודכנו חלק מבני המשפחה.

באופן חריג תקף דובר צה"ל את חבר הכנסת אמסלם, "אני מגנה את פרסום הידיעות בנוגע לנפגעי צה״ל בהתרסקות המסוק אמש, וזאת טרם שהותר פרסומן", מסר.

‏לדברי דובר צה"ל כוכב, "פרסום ההודעות לפני שעודכנו רשמית משפחות הנפגעים, וזאת חרף הבקשות המפורשות שלא לפרסם את הפרטים, הוא הפרה בוטה של נוהל המכובד מזה עשרות שנים ובבסיסו הדאגה למשפחות הנפגעים בשעתן הקשה".

דודי אמסלם התרסקות מסוק דובר צה''ל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 11 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד