ח' ניסן התשפ"ד
16.04.2024
החל להבריח נכסים

משפחתו של אלדד פרי ז"ל תובעת מיליונים

אלמנתו וילדיו של יזם הנדל"ן אלדד פרי, תובעים עשרים מיליון שקלים מהנאשם ברצח דניאל קידר. בתביעה שהוגשה טוענת המשפחה כי קידר החל להעלים נכסים | "עם רציחתו, נקעה ונגדעה תמיכת המנוח בתובעים, שבו היו תלויים לפרנסתם ולמחייתם"

משפחתו של אלדד פרי ז"ל תובעת מיליונים
אלדד פרי/דניאל קידר צילום: יונתן זינדל/רועי אלימה, פלאש 90

אלמנתו, שמונת ילדיו של אלדד פרי ובנו שטרם נולד הגישו תביעת ענק נגד הנאשם ברצח דניאל קידר, בסכום של יותר מ-20 מיליון שקלים. כך מפרסם הערב (שלישי) ברהנו טגניה ב'חדשות 12'.

לפי הפרסום, בתביעה טוענים בני המשפחה - שלדבריהם הגיעו לפת לחם - כי בידיהם ראיות לכך שהנאשם קידר החל להבריח את נכסיו למקורביו ללא תמורה. כמו כן מכר לאחרונה את אחת מדירות היוקרה שברשותו.

בכניסה לתפילת שחרית: איש העסקים נורה למוות

האלמנה והיתומים טוענים כי "המנוח תמך בתובעים בנדיבות וביד רחבה, וסיפק להם רמת חיים ברמה גבוה ביותר, הגם שנפגעה בשנה האחרונה עקב הסתבכותו הכלכלית".

לטענתם: "אלמלא מעשה הרצח שביצע הנתבע, המנוח היה נחלץ מהסתבכותו הכלכלית ומסיים את חובותיו בהסדר נושים, ובמקביל היה מאפשר לו לחזור לשיעור השתכרותו הגבוה כקודם". לדברי התביעה, "עם רציחתו, נקעה ונגדעה תמיכת המנוח בתובעים, שבו היו תלויים לפרנסתם ולמחייתם".

כשלושה שבועות לאחר רצח איש העסקים פרי, נעצר דניאל קידר ע"י היחידה המרכזית של מחוז מרכז החוקרת את הפרשה, והוא נחקר בהמשך במשרדי היחידה. 

נזכיר כי פרי, איש עסקים דתי מוכר בתחום הנדל"ן, נורה למוות על ידי אלמוני בבוקר יום שישי לפני פחות מחודש. הרצח אירע בחניון בדרך מרדכי בשיסט בעיר, בעת שפרי, בן ה-44, הגיע לבית הכנסת לתפילת שחרית.

כוחות הצלה רבים הגיעו למקום אך הם נאלצו לקבוע מותו. לפי הערכות, הרוצח המתין לפרי בכניסה לבית הכנסת. הרצח ככל הנראה תוכנן מראש והרוצח ידע על כוונתו להגיע למקום.

אלדד פרי רחובות תביעת פיצויים דניאל קידר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד