י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
ללא בושה

ב'יש עתיד' מגיבים לזגזוג: החלפנו ממשלה מושחתת

במפלגת 'יש עתיד' איבדו את הבושה וממשיכים להתחמק מחומרת המעשה של סגן השר עידן רול, שתועד בשבת חוגג את השנה הלועזית ללא מסכה ולבסוף התברר כי נדבק בנגיף. לא די שהשר לא פוטר או הושעה מתפקידו, ב'יש עתיד' תוקפים את המבקרים וסבורים כי העיקר ש'החלפנו ממשלה מושחתת'

ב'יש עתיד' מגיבים לזגזוג: החלפנו ממשלה מושחתת
יאיר לפיד עם עידן רול צילום: פלאש 90

בעקבות הביקורת כנגד הפרת ההנחיות של סגן שר החוץ, עידן רול ותזכורת מהארכיון, בו רול עצמו קרא לפטר את השר לשעבר יעקב ליצמן, שהפר אף הוא את ההנחיות, ב'יש עתיד' מסבירים "החלפנו ממשלה".

במענה לביקורת על סגן השר עידן רול שהפר הנחיה ברורה של חובת מסיכות בחלל סגור, ביקורת שהתעצמה אחרי שנמצא חיובי לקורונה, שהזכירו כי כשהם היו באופוזיציה הם דרשו לפטר שרים שהפרו הנחיות, אך כעת פועלים אחרת.

הארכיון אכזר > כשסגן השר קרא לפטר את ליצמן; "חיי אדם"

ב'יש עתיד' ניסו להתגונן והסבירו כי "ההשוואה בינו לליצמן מלאכותית". וכי הנימוק במפלגה הוא כי הם הצליחו להחליף ממשלה, לדבריהם, "החלפת ממשלה מושחתת שניהלה באופן מחפיר את המגפה".

אחרי שהפר הנחיות: סגן השר יצא חיובי לנגיף

לא ברור איך החלפת ממשלה חשובה ככל שתהיה, קשורה לכך שנחשפה הצביעות, בעוד כשהשר לשעבר ליצמן הפר הנחיות לכאורה רק לפי דיווח חדשותי ללא תיעוד מוכח, ב'יש עתיד' הטיחו ביקורת ודרשו לפטרו וכעת הם נאלמו דום כשנציגם סגן השר עידן רול מתועד באופן ברור כשהוא מפר את הנחיות ממשלתו ולבסוף גם יוצא חיובי לנגיף.

עידן רול יש עתיד קורונה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 9 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד