י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
"אירוע מזעזע"

רצח הילד בגליל התחתון: שני חשודים נעצרו

שעות לאחר רצח הילד כבן ה-4 בצפון, המשטרה עיכבה שישה חשודים. שניים מהם נעצרו בחשד לביצוע הירי | "מדובר באירוע מזעזע, של ילד פעוט אשר נפגע מירי של עבריינים שמשתמשים בנשק בקלות, בלי כבוד לחיי אדם"

רצח הילד בגליל התחתון: שני חשודים נעצרו
אילוסטרציה צילום: רועי אלימה / פלאש 90

המשטרה עצרה בשעות האחרונות (חמישי) האחרונות שישה בני אדם בחשד למעורבות ברצח הילד בן ה- 4, שנפגע מוקדם יותר היום מכדור תועה בכפר ביר אל מכסור. השישה עוכבו ע"י כוחות משטרה גדולים וחוקרי היחידה המרכזית של מחוז צפון שהוזנקו למקום האירוע. שניים מהחשודים בני 34 ו-35) נעצרו בחשד שביצעו את הירי. מהמשטרה נמסר כי החקירה בעיצומה.

כפי שדווח מוקדם יותר, הילד עמראן מוחמד חוג'יראת כבן 4 נפצע בצהריים באורח אנוש מכדור תועה שירו אלמונים בעת ששהה יחד עם אימו בגן שעשועים בכפר ביר אל מכסור שבגליל התחתון. זמן קצר לאחר מכן, בבית החולים רמב"ם נאלצו הרופאים לקבוע את מותו של הילד. המשטרה פתחה בחקירת המקרה החמור.

מהמשטרה נמסר כי "מדובר באירוע מזעזע, של ילד פעוט אשר נפגע מירי של עבריינים שמשתמשים בנשק בכזאת קלות, בלי שום כבוד לחיי אדם וגורמים טרגדיה כה נוראה".

"שוטרי מחוז צפון פועלים יום יום כדי להוציא את הנשקים והעבריינים מהרחובות, ונעשה הכול כדי להגיע ליורים גם במקרה הכואב הזה", נאמר בהודעת המשטרה.

‏השר לביטחון הפנים, עמר בר-לב, אמר בתגובה לרצח הילד: "הלב נשבר למשמע הידיעה על הירצחו של פעוט בן 4מביר אל מכסור. אנחנו נלחם בפשיעה והאלימות הפוגעת ללא רחמים ברחוב הערבי ולא ננוח עד שהדין ימוצה עם היורים".

החובשים של מד"א יאפא גדיר ואחמד אבו אלהיגא שטיפלו בילד סיפרו: "במקום הייתה המולה גדולה. הילד שסבל מפציעות חודרות ומדממות בגופו שכב מחוסר הכרה בגן המשחקים כשהוא ללא דופק וללא נשימה. מיד התחלנו בטיפול רפואי ויחד עם הפרמדיקים בניידת טיפול נמרץ פינינו אותו לבית החולים תוך כדי ביצוע פעולות החייאה כשמצבו קריטי."

גליל תחתון כדור תועה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד