י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
שוחרר לאחר מהומות

נעצר בנו של האסיר שברח מכלא גלבוע

מוחמד זביידי, בנו של האסיר זכרייא זביידי, נעצר בידי הרש"פ. הוא שוחרר הבוקר מחויך, לא לפני שמעצרו חולל סערה בכל העיר, הדליק את הכוחות החמושים והפך אותו לגיבור לאומי 

נעצר בנו של האסיר שברח מכלא גלבוע
מוחמד זביידי צילום: מתוך שידורי כאן 11

מנגנוני הביטחון של הרשות הפלסטינית עצרו בג'נין את מוחמד זביידי, בנו של האסיר זכרייא זביידי, מפקד גדודי חללי אל-אקצא לשעבר, המפורסם שבששת הנמלטים מכלא גלבוע, מעצרו גרר למהומות שהובילו לשחרורו תוך שעות.

ברשתות החברתיות הפלסטיניות פורסמו סרטונים שמתעדים את רגע המעצר האלים ביום שישי שיוחס למנגנוני הביטחון של הרשות הפלסטינית. בעקבות המעצר שגרר מתיחות בג'נין, כולל יריות בלתי פוסקות מצד חמושים לכיוון מבנה הממשל בעיר.

כתבתו של רועי קייס ב'כאן 11'.

אחרי המעצר האלים, מקורות פלסטיניים דיווחו שמנגנוני הביטחון של הרשות הפלסטינית שחררו את מוחמד זביידי, בנו של האסיר זכרייא זביידי. לפי העיתון אל-קודס, הוא שוחרר לפנות בוקר ביום שבת אחרי התערבות בנושא של גורמים בכירים בתנועת פתח.

תנועת חמאס גינתה את מעצרו של מוחמד זביידי על ידי מנגנוני הביטחון של הרשות הפלסטינית וכינתה את המעצר "תקיפה פראית בסגנון כוחות הכיבוש". בהודעת ארגון הטרור נקראים המנגנונים להפסיק לאלתר את "מדיניות הדיכוי העינוי והמעצרים הפוליטיים" והרשות הפלסטינית - לשחרר את כל הפעילים והעצורים הפוליטיים שעצרה.

זכריה זביידי בריחת האסירים מכלא גלבוע

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד