כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024
נעצרו חשודים

פעם נוספת: רכב בבעלות יהודית הוצת בשייח ג'ראח

ערבים הציתו הלילה, פעם נוספת, רכב של תושב יהודי בשכונת שייח ג'ראח בבירה | המשטרה עצרה שלושה חשודים במעשה | ח"כ בן גביר: "היום זה הרכב, מחר יציתו את הבית על יושביו כולל אישה ותינוקת"

פעם נוספת: רכב בבעלות יהודית הוצת בשייח ג'ראח
ארכיון צילום: אוליביה פיטוסי, פלאש 90

רכבו של תושב יהודי בשכונת שייח ג'ראח בירושלים הוצת הלילה (מוצאי שבת) ע"י מספר ערבים, שהשליכו לכלי הרכב חומר דליק - ונמלטו מהמקום. לרכב נגרם נזק. מדובר בפעם השמינית במהלך החודשים האחרונים שרכב בבעלות יהודית מוצת בשכונה.

חקירה מהירה של המשטרה הביאה למעצרם של שלושה חשודים, תושבי מזרח ירושלים. הם נחקרים בשעה זו ובהמשך תבקש המשטרה להאריך את מעצרם.

מהמשטרה נמסר כי היא החלה בחקירה בעקבות דיווח על חשד להצתת רכב הלילה באזור שייח ג'ראח. "בפעילות מהירה של שוטרי מחוז ירושלים, נעצרו שלושה חשודים במעשה ולאחר מעצרם הם הועברו לחקירה במשטרה". במשטרה ציינו כי החשודים תושבי מזרח ירושלים, יובאו הבוקר לבימ"ש השלום בירושלים, שם תבקש המשטרה להאריך את מעצרם לטובת המשך החקירה.

יו"ר עוצמה יהודית ח"כ איתמר בן גביר מסר בתגובה על הצתת הרכב: "מדהים שבפעם השמינית מציתים רכב למשפחה יהודית בשמעון הצדיק ואין שמירה במקום. מדובר בבית במרחק 200 מטר מבסיס מג"ב ואין ספק שאם המשטרה רוצה היא יכולה. הבוקר התבשרתי שיש עצורים אולם זה לא מספיק: יש להציב מארב קבוע, שמירה צמודה על הבית, היום זה הרכב מחר יציתו את הבית על יושביו כולל אישה ותינוקת. הכתובת על הקיר".

שייח גראח טרור הצתה איתמר בן גביר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד