כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024
נקמת הארכיון

3 שניות שעולות ביוקר: נתניהו מסתלבט על בנט. צפו

ברקע נתוני התחלואה ששוברים שיאים מפרסם היום יו"ר האופוזיציה בנימין סרטון עוקצני הישר מהארכיון - בו נשמע בנט מבטיח לפני הבחירות כי בממשלה בראשותו: "אנחנו תוך 3-4 שבועות נמגר את הקורונה" | הצייצנים ברשת לא נותרו אדישים | צפו בתיעוד 

3 שניות שעולות ביוקר: נתניהו מסתלבט על בנט. צפו
בנט לפני הבחירות צילום: צילום מסך

ברקע התחלואה הגואה: ראש הממשלה היוצא ויו"ר האופוזיציה בהווה בנימין נתניהו פרסם היום (ראשון) ציוץ עוקצני ברשת הטוויטר - בו נשמע מי שהחליפו בתפקיד, ראש הממשלה בנט מבטיח לפני הבחירות כי עם ממשלה בראשותו: "אנחנו תוך 3-4 שבועות ממגרים את הקורונה". 

בציוץ העוקצני הציג נתניהו לבנט את הבטחותיו מהעבר לעומת המציאות: "בנט: 'אנחנו תוך 3-4 שבועות ממגרים את הקורונה'. בפועל: התפרצות חסרת תקדים, אין פיצויים לאזרחים ולעסקים, אין בדיקות ואין החלטות. אנרכיה מוחלטת", תקף נתניהו והאשים: "בנט איבד שליטה על הקורונה". 

מי שהוסיף שמן למדורה הוא טופז לוק, יועצו של נתניהו שלא פספס את ההזדמנות ושיגר עקיצה גם לשותפתו של בנט: "מרוב צחוק קיבלתי כאבי בטן של איילת שקד", צייץ לוק כשהוא מתייחס ל-"כאבי הבטן" שחשה שקד בעת הקמת הממשלה עם הערבים והשמאל. 

הסרטון הופץ ברשת הטוויטר - וצייצנים רבים, ברובם תומכי נתניהו מובהקים הגיבו בלגלוג כלפי הסרטון של בנט: "זה העונש של בנט, על רהב ושחצנות שהוא כל יכול כשהיה ח"כ", נכתב, "חבל ומצער שהאזרחים משלמים על זה בכל היבט". 

לעומתם, יש מי שתקפו דווקא את נתניהו: "במקום לקרוא לציבור להתחסן אתה מסית וזורע בהלה", האשימו אחד הצייצנים ועקץ: "הכול בשליטה לך תתמודד עם הבעיות המשפטיות והמשפחתיות שלך". 

נפתלי בנט בנימין נתניהו טופז לוק קורונה אומיקרון בחירות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 38 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד