כ"ו ניסן התשפ"ד
04.05.2024
מחדל הקורונה

באופוזיציה קוראים לאנרכיה: "אִישׁ הַיָּשָׁר בְּעֵינָיו יַעֲשֶׂה"

בעקבות מחדל הקורונה נראה כי באופוזיציה במקום להציג הנחיות משלהם לציבור ולסבר את אוזנו כיצד היו נוהגים אחרת לו היה בהגה השלטון, בוחרים לקרוא לאנרכיה בבחינת איש הישר בעיניו יעשה | גם נתניהו שומר על שתיקה ולא מציג תכנית אלטרנטיבית ליציאה מהמשבר

באופוזיציה קוראים לאנרכיה: "אִישׁ הַיָּשָׁר בְּעֵינָיו יַעֲשֶׂה"
נתניהו ודרעי בכנסת צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

מחדל הקורונה שמביא לשיא חדש של מאומתים, אך גם שיא חדש של בלבול עם שינוי החלטות כל כמה ימים, קריסה במערך הבדיקות, כל אלה מביא את חברי האופוזיציה לקרוא לאנרכיה ולקבל החלטה על בסיס עצמם.

חבר הכנסת אריה דרעי שהיה מהבולטים במגזר החרדי שקרא כל העת להישמע להנחיות, היום (ראשון) רומז דרעי לציבור לפעול לפי דעת עצמם, כשהוא מצייץ בחשבון הטוויטר שלו את הפסוק בנביא "בַּיָּמִים הָהֵם אֵין מֶלֶךְ בְּיִשְׂרָאֵל: אִישׁ הַיָּשָׁר בְּעֵינָיו יַעֲשֶׂה".

הציוץ של יו"ר ש"ס בטוויטר.

גם חברת הכנסת אורלי לוי אבקסיס מ'הליכוד' שיתפה את הפסוק ״איש הישר בעיניו יעשה״, והוסיפה, "עם מדיניות של המלצות ולא הוראות. עם שינויים תכופים בכל כמה שעות ובלבול כשיטת עבודה, עם עשרות אלפי נדבקים ביממה - התוצאה בלתי נמנעת. אמון הציבור בממשלה יורד מיום ליום".

בתוך כך, בליכוד פרסמו הערב סרטון ובו מקבץ ראיונות של ראש הממשלה נפתלי בנט מהעבר, בהן הטיח האשמות באשר למדיניות הממשלה דאז והתחייב למגר את הקורונה תוך ארבעה שבועות כפי שגם פרס את משנתו בספרו 'איך לנצח מגיפה'.

למרות זאת, ראש האופוזיציה בנימין נתניהו שניהל שנה וחצי של ממשלה שעיקרה היה טיפול בקורונה, טרם ניצל את ההזדמנות להבהיר מה צריך לעשות כדי להטיב עם המצב וכיצד היה נוהג אחרת לו היה כעת ראש הממשלה כפי שנהוג בעולם להציג אלטרנטיבה לממשלה המכהנת.

קורונה אנרכיה בנימין נתניהו אומיקרון אופוזיציה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 13 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד