י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
שר האוצר בתחתית

הרוב קובע: השרים מתנהלים רע במשבר הקורונה

62% חושבים שבנט מתפקד רע לעומת 34% שחושבים שטוב. כך עולה מסקר חדשות 12 שפורסם הערב. בתחתית שביעות הרצון נמצא כמובן שר האוצר ליברמן שקופץ את ידו | ומה חושב הציבור על תפקוד שרי הבריאות והחינוך? הנתונים

הרוב קובע: השרים מתנהלים רע במשבר הקורונה
נפתלי בנט בישיבת ממשלה צילום: עמוס בן גרשום, לע"מ

סקר מנו גבע שנערך עבור 'חדשות 12', בדק מהו הציון שמעניק הציבור לתפקוד השרים. מהנתונים עולה כי רוב הציבור חושב כי השרים הממונים בטיפול הקורונה ובראשם ראש הממשלה נפתלי בנט מתנהלים גרוע באופן הטיפול במגיפת הקורונה.

לפי הסקר, 62% מהנשאלים סברו כי ראש הממשלה נפתלי בנט מתנהל סה"כ רע בטיפול בגל החמישי, 38% סברו כי הוא מתנהל רע מאוד, 24% השיבו די רע, לעומת רק 34% שטענו כי בנט מתנהל סה״כ טוב, 27% השיבו די טוב ו 7% אמרו כי ראש הממשלה התנהל טוב מאוד.

גם על תפקודו של שר הבריאות ניצן הורוביץ, טוענים רוב משתתפי הסקר כי הוא מתנהל באופן רע, 57% סבורים כי הוא מתנהל סה"כ רע, כשהללו חלוקים ל-29% השיבו כי הוא מתנהל רע מאוד ו-28% שהשיבו 'די רע'. לעומת זאת, 35% מהנשאלים השיבו כי השר הורוביץ מתנהל סה"כ טוב, 28% מהם השיבו כי הוא מתנהל 'די טוב' ו-7% בלבד השיבו כי התנהלות שר הבריאות הינה בגדר 'טובה מאוד'.

שרת החינוך יפעת שאשא ביטון, שמנהלת מאבקים תמידיים מול מערכת הבריאות, זכתה לאחוזים גבוהים שסוברים כי היא מתנהלת 'לא טוב', 65% השיבו סה"כ רע, כשהפילוח הוא 35% שהשיבו כי היא מתנהלת 'רע מאוד' ו-30% סברו כי התנהלות שרת החינוך 'די רע'. מנגד, 28% מהנשאלים אמרו כי שאשא ביטון מתנהלת סה"כ טוב, 24% 'די טוב', ו-4% בלבד השיבו 'טוב מאוד'.

מי שזוכה לטענות החריפות ביותר, הוא שר האוצר אביגדור ליברמן, שרק 5% מהמשיבים סבורים כי הוא מתנהל 'טוב מאד' במשבר הקורונה, 21% השיבו כי התנהלותו 'די טובה' - סה"כ טוב - 26%. 25% השיבו התנהלותו 'די רעה', ואילו 41% השיבו כי תפקודו 'רע מאד' - סך הכל 'רע' - 66%. 8% השיבו כי אינם יודעים.

קורונה מנו גבע סקר דעת קהל אביגדור ליברמן נפתלי בנט יפעת שאשא ביטון ניצן הורוביץ

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד