כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024
יתמודד עם וריאנטים נוספים

מנכ"ל פייזר: חיסון מיוחד לאומיקרון יהיה מוכן במרץ

מנכ"ל פייזר, אלברט בורלא, אמר כי חיסון לגרסת האומיקרון של נגיף הקורונה, יהיה מוכן במרץ. לדבריו החברה כבר החלה לייצר את החיסונים

מנכ"ל פייזר: חיסון מיוחד לאומיקרון יהיה מוכן במרץ
אלברט בורלא צילום: טוויטר

מנכ"ל פייזר, אלברט בורלא אמר כי חיסון נגד זן האומיקרון יהיה מוכן בחודש מרץ, והחברה כבר מייצרת מנות. בורלא אמר שהמטרה היא לייצר חיסון שהוא הרבה יותר טוב להגנה מאומיקרון

מנכ"ל פייזר, אלברט בורלא, אמר כי חיסון לגרסת האומיקרון של נגיף הקורונה, יהיה מוכן במרץ, והחברה כבר החלה לייצר את החיסונים. "החיסון הזה יהיה מוכן במרץ", אמר בורלא לרשת CNBC. "אנחנו כבר מתחילים לייצר חלק מהכמויות האלה".

בורלא אמר שהחיסון יתמקד גם בגרסאות האחרות שמסתובבות. הוא הדגיש כי עדיין לא ברור אם יש צורך בחיסון אומיקרון, אבל לדבריו לפייזר יהיו כמה סוגים מוכנים כיוון שלדבריו יש ממשלות שרוצות חיסונים בהקדם האפשרי.

"התקווה היא שנשיג משהו שתהיה לו הגנה הרבה יותר טובה במיוחד מפני הידבקות, כי ההגנה מפני האשפוזים והמחלה הקשה, היא סבירה כרגע, עם החיסונים הנוכחיים כל עוד קיבלו מנה שלישית", אמר בורלא. נתונים מבריטניה הראו כי החיסונים של פייזר ומודרנה יעילים רק בכ-10% במניעת הדבקה מאומיקרון 20 שבועות לאחר המנה השנייה, על פי מחקר של סוכנות הבריאות הבריטית. עם זאת, שתי המנות המקוריות עדיין מספקות הגנה טובה מפני מחלות קשות.

אלברט בורלא חברת פייזר אומיקרון חיסון לקורונה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד