י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
האדמות בנגב של הבדואים?

הפרשן כתב והותקף: "הנדסת תודעה ברמה הגבוהה ביותר"

פרשן חדשות 12, מוחמד מג'אדלה, דיווח על שתילת העצים בנגב, וכינה את האדמות כ"אדמות הפזורה הבדואית". ברשתות החברתיות תקפו: "אתה לא באמת מכיר במדינת ישראל"

הפרשן כתב והותקף: "הנדסת תודעה ברמה הגבוהה ביותר"
מוחמד מג'אדלה צילום: צילום מסך

למרות הדרישות והאיומים של חברי רע"מ על הקואליציה, קק"ל המשיכו היום בנטיעות בנגב. פרשן "חדשות 12", מוחמד מג'אדלה, דיווח על שאירע, וכינה את האדמות כ"אדמות הפזורה הבדואית".

"‏מהנעשה מהבוקר בנגב: הנטיעות של קק"ל באדמות הפזורה הבדואית בנגב נמשכו. חברי רע"מ והמשותפת הגיעו לנגב לנסות למנוע את המשך הנטיעות", כתב בטוויטר.

חבר הכנסת יואב קיש, מהליכוד, תקף בתגובה: "אתה יודע שמדובר באדמות מדינה ולמרות זאת בוחר לקרוא להן אדמות הפזורה הבדואית. הנדסת תודעה ברמה גבוהה. הגנבים הם הבדואים. הנטיעות של קק"ל זה ציונות".

"‏‎ח"כ קיש, מדובר באדמות מדינה כמו האדמות שממשלת נתניהו האחרונה הכירה בהן והפכה אותן באופן רשמי שייכות לשלושת הכפרים הבדואים רח'מה, ח'ושם זאנה ועבדה בפזורה?", שאל מג'אדלה.

קיש השיב: "‏‎כן מוחמד, אלו אדמות מדינה נקודה. יש כאלה שנלחמים בהשתלטות הבלתי חוקית של הבדואים על אדמות מדינה ויש כאלו שלהם זה לא מפריע".

יו"ר הציונות הדתית, ח"כ בצלאל סמוטריץ, הגיב: "‏שלום מוחמד, מדובר באדמות מדינה שבכל בתי המשפט נקבע שלבדואים אין שום זכויות בהן. לא ב"אדמות הפזורה הבדואית". שמחתי לעזור".

מגיש בחדשות 14, שמעון ריקלין, תקף גם הוא את מג'אדלה: "‏‎אתה הרי יודע היטב שמדובר באדמות של מדינת ישראל ובכל זאת מעדיף לקרוא להן אדמות של הפזורה הבדואית. כלומר אתה לא באמת מכיר במדינת ישראל".

יערות קק"ל מוחמד מג'אדלה נטיעות הנגב

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד