א' אייר התשפ"ד
09.05.2024
מצא את האשם

לפיד מנותק: "הביקורת היא לא על הממשלה"

שר החוץ וראש הממשלה החליפי, יאיר לפיד, שאובחן אמש כמאומת לנגיף קורונה, מספר הבוקר על רגע קבלת התשובה החיובית ודוחה בשתי ידיים את האשמות והביקורת הציבורית על הטיפול במגפה 

לפיד מנותק: "הביקורת היא לא על הממשלה"
יאיר לפיד בכנסת צילום: אוליביה פיטוסי, פלאש 90

ראש הממשלה החליפי ושר החוץ יאיר לפיד מנותק מהציבור ומהביקורת על מחדל הקורונה ומערך הבדיקות שקרס, ומסביר הבוקר (שלישי) כי אין כלל ביקורת על הממשלה אלא על מציאות הקורונה שהפכה את חיינו.

בראיון שהעניק הבוקר אחרי שאמש נמצא חיובי עדכן השר לפיד, "אני א-סימפטומטי. כשאמרו לי אתמול שהמאבטח נדבק, ישר נסעתי הביתה. אנחנו צריכים לתת דוגמה".

לפיד נשאל על הביקורת מהציבור והשיב "הביקורת היא לא על הממשלה, היא על הקורונה, היא הבעיה", לדבריו, "אין פתרונות פשוטים לבעיות מורכבות. טיפול הממשלה לא מושלם ולא יכול להיות מושלם. מצבנו טוב מרוב מוחלט של מדינות העולם, גם מבחינת הכלכלה וגם מבחינת הבריאות".

בראיון התייחס גם לסוגיית הפיצויים לעצמאים שניזוקים קשות מהמצב, ״"הכסף לא בלתי מוגבל וממשלה אחראית לא מפזרת כסף. רשתות אפילו הרוויחו", הסביר לפיד שהתחייב להביא תוכנית בימים הקרובים, "חלק מהפיצויים יהיו רטרואקטיביים, לוקח כמה ימים לעבוד על המתווה הנכון. לא צריך סגר ואין סיבה לשתק את הכלכלה. חיי אדם הם החשובים, אבל תפקידנו למנוע שהכלכלה תתרסק", סיכם.

יאיר לפיד קורונה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 10 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד