י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
אין בושה

הערך של הלוחם בראל הי"ד הוסר: "ירקו בפרצוף"

רוב עורכי ויקפדיה הצביעו בעד הסרת הערך באתר על הלוחם בראל חדריה שמואלי הי"ד, שנרצח בגבול רצועת עזה, בנימוק של שמירה על ערך ה"אובייקטיביות ואי האפליה" | אחותו: "חשבתי שלא יכול להיות יותר כואב"

הערך של הלוחם בראל הי"ד הוסר: "ירקו בפרצוף"
בראל חדריה שמואלי הי"ד צילום: באדיבות המצלם

רוב עורכי ויקיפדיה החליטו להסיר היום (שלישי) את ערכו של של הלוחם בראל חדריה-שמואלי מהאתר, בנימוק של שמירה על ערך ה"אובייקטיביות ואי האפליה".

46 מעורכי האנציקלופדיה האינטרנטית הצביעו בעד מחיקת הערך של הלוחם שנרצח בגבול עזה, לעומת עורכים שהצביעו נגד מחיקת הערך ובעד השארתו באתר בניסוחו הנוכחי.

בערך, שעליו החליטו להסיר, נכתב: "סמ"ר בראל חדריה-שמואלי היה לוחם ימ"ס שנורה בראשו בידי מחבל פלסטיני בעת פעילות של צה"ל ומג"ב נגד התפרעות של פלסטינים בסמוך לגדר המערכת סביב רצועת עזה".

אחותו של בראל, הילה רחימי, כתב בחשבון הפייסבוק שלה בתגובה: "חשבתי שלא יכול להיות יותר כואב. מאז שבראל נהרג חוויתי, חווינו כל המשפחה, כאב בכל איבר בגוף, כמו שריפה. היום נדהמתי לגלות שעורכים הצבעה האם להשאיר את הערך של בראל בויקיפדיה".

"את בראל לקחו לנו. מחקו לנו. אני לא יודעת מי מחליט את ההחלטות האלה, אבל מי שהצביע בעד מחיקת הזיכרון שלו, הדבר היחיד שנותר לנו, שידע שהוא ירק לנו בפרצוף".

בראל שמואלי ויקיפדיה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד