כ' ניסן התשפ"ד
28.04.2024
אמינות האנטיגן

בנט תקף את נתניהו: "חסר אחריות; אנטי פטריוטי"

בהצהרה המיוחדת לתקשורת של ראש הממשלה בנט בה עדכן על ההתמודדות עם התפשטות האומיקרון, הוא התייחס לסרטון שהפיץ אמש ראש הממשלה נתניהו בו לגלגל על בדיקות האנטיגן. "חסר אחריות; אנטי פטריוטי"

בנט תקף את נתניהו: "חסר אחריות; אנטי פטריוטי"
בנט / נתניהו מסיבת עיתונאים צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

אמש פרסם ראש האופוזיציה בנימין נתניהו סרטון ברשת, בו הוא מלגלגל על בדיקות האנטיגן שאינן יעילות. ראש הממשלה נפתלי בנט התייחס לכך הערב (שלישי) במסיבת עיתונאים שקיים בתל אביב בנוגע להתמודדות עם האומיקרון ותקף את נתניהו: "בלתי אחראי".

"שום דבר שנתניהו יעשה כבר לא יפתיע אותי בשלב הזה", אמר בנט לתקשורת. לדבריו, "ראיתי סרטון שלו שבו הוא בעצם מכרסם באמון של הציבור באנטיגן. זו התנהגות בלתי אחראית ובלתי פטריוטית, לחבל במאמצי הממשלה בזמן מערכה".

בליכוד מיהרו להגיב למתקפה של בנט, במתקפה משלהם: "נפתלי איבד שליטה על הקורונה, הפקיר את אזרחי ישראל לגורלם ושלח אותם לקנות על חשבונם בדיקות ביתיות שהמעבדות קבעו שאינן אמינות. לעומתו, אנחנו הבטחנו לישראל את החיסון הראשון, השני והשלישי ודאגנו לבדיקות pcr מדויקות בחינם לכל אזרחי ישראל וללא תורים אינסופיים".

עוד מסרו מהליכוד כי "נפתלי גם הפקיר את בעלי העסקים והעצמאים בעוד שאנו דאגנו לסיוע נדיב שהצילה את העסקים והעצמאים מפשיטת רגל והזניקה את כלכלת ישראל למרות משבר הקורונה. נפתלי - נכשלת, לך הביתה".

נפתלי בנט אומיקרון קורונה בנימין נתניהו בדיקת אנטיגן

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 7 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד