י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
"הוא שותף מלא"

היו"ר לשעבר חושף: הג'ובים שלפיד חילק למקורביו

יו"ר קק"ל לשעבר תוקף את שר החוץ, וטוען שבזמן שביקר את קק"ל הוא מינה הרבה מאוד מקורבים לג'ובים טובים באותה קק"ל. בנוסף סיפר כי המנהלת הנוכחית של לפיד - הייתה יו"ר ועדת הכספים וחילקה תקציבים פוליטיים

היו"ר לשעבר חושף: הג'ובים שלפיד חילק למקורביו
יאיר לפיד צילום: אוליביה פיטוסי, פלאש 90

ראש הממשלה החליפי ושר החוץ, יאיר לפיד, התגלה במהלך החצי השנה האחרונה מאז כינון הממשלה כמי שלא מימש אף לא אחת מהבטחות הבחירות ולא אחד מסעיפי המצע של מפלגתו 'יש עתיד', כי אם עושה את ההיפך מכל מה שזעק נגד הממשלה הקודמת והבטיח ממקומו באופוזיציה לשנות לכשיכבוש את השלטון.

אם זו ממשלה מנופחת בהרבה מעבר ל-18 שרים וסגני שרים, חוק נורבגי מורחב מעבר לכל פרופורציה, מינויים פוליטיים, חלוקת כספים קואליציוניים, משרת 'ראש הממשלה החליפי' ועוד ועוד. יו"ר קק"ל לשעבר, דני עטר, טען היום (שלישי) בראיון לאשי התקשורת שרון גל ברדיו 'גלי ישראל' כי לפיד עשה ההפך גם ממה שטען כלפי קק"ל.

לפיד זעק כמה פעמים במהלך הקריירה הפוליטית נגד קק"ל, וטען שזה גוף מושחת. אלא לפי מה שעטר מספר, לפיד עצמו מינה את מקורביו לתפקידים טובים ואף מנהלת הלשכה שלו עצמה הייתה אחראית ללא מעט חלוקות כספים פוליטיים.

"בשנים האחרונות לפיד שינה את תפיסותיו ועמדותיו לגבי קק״ל כמו שהרוח משנה את התנועה שלה, זה קורה כל פעם לפי האינטרס הרגעי, הוא טעה טעות חמורה".

הוא הוסיף ואמר, "מעניין שמה שהוא אמר לפני שנה לא עמד לנגד עיניו כשהוא מינה הרבה מאד אנשים עם תפקידים ומשכורות גבוהות כולל חלוקת תקציבים בתחום האחריות שלו".

"אותה מנהלת לשכה של ראש הממשלה החליפי הייתה יו״ר ועדת הכספים של קק״ל וחילקה תקציבים פוליטיים כדי לשמור על הקואליציה שלהם", חשף עטר, "מעניין שלא שמעתי את לפיד מדבר על זה".

"הוא שותף מלא לכל הפעולות בקק״ל… שכיו״ר ועדת הכספים בקק״ל היא מנהלת לשכה של רה״מ החליפי - היא אחראית לדברים הכי רגישים בקק״ל, אני מדבר על נעמה שולץ, לכן לא צריך את גיסתך כדי לשמור על זה".

קרן קיימת לישראל דני עטר יאיר לפיד מינויים פוליטיים גלי ישראל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד