א' אייר התשפ"ד
09.05.2024
נמלט מבלי להזעיק עזרה

בזמן פסילה: גרם לתאונה והפקיר את הנפגעים

צעיר בן 26 נאשם כי בזמן שנהג בזמן פסילה, גרם לתאונת דרכים והפקיר שני נפגעים מבלי הזעיק עזרה | הפרקליטות הגישה לבית המשפט בקשה לעצור אותו ולפסול את רישיון הנהיגה שלו עד לתום ההליכים המשפטיים

בזמן פסילה: גרם לתאונה והפקיר את הנפגעים
אילוסטרציה צילום: דוברות המשטרה

פרקליטות מחוז דרום הגישה לבית המשפט לתעבורה באשדוד כתב אישום נגד צעיר בן 26, אשר בהיותו נוהג בזמן פסילה, גרם לתאונת דרכים בעיר והפקיר שני נפגעים, מבלי שעמד על תוצאות התאונה והזעיק עזרה.

כתב האישום מייחס לנאשם ביצוע עבירות של הפקרה אחרי פגיעה, נהיגה בזמן פסילה, נהיגה בדרך בקלות ראש או ברשלנות ועבירות נוספות לפי תקנות התעבורה.

על פי כתב האישום, שהוגש באמצעות עו"ד אבי ביטון, הנאשם נהג בתאריך 1/1/22 בשעות הבוקר ברכבו באשדוד, כאשר הינו כאמור בזמן פסילה ולצידו ישבה אישה. בהגיעו ליציאה ממנהרה, לא שמר מרחק ופגע ברכב אחר, בו ישבו שני נוסעים.

עקב הפגיעה, הרכב הסתובב ופגע בחומת אבנים, הנאשם פגע בו שוב, עד שהוא הסתובב נגד כיוון התנועה בנתיב. על אף הפגיעה ברכב, הנאשם לא עצר את נסיעתו על מנת לעמוד על תוצאות התאונה ולהזעיק עזרה, אלא האיץ את רכבו והמשיך בנסיעתו, תוך שהוא עוקף את הרכב הניזוק.

כתוצאה מהתאונה, הנהג והנוסעת ברכב נחבלו חבלות קלות ופונו ע"י כוחות מד"א לביה"ח ברזילי להמשך טיפול.

הפרקליטות הגישה לבית המשפט בקשה לעצור את הנאשם ולפסול את רישיון הנהיגה שלו עד לתום ההליכים המשפטיים נגדו. בבקשות המעצר והפסילה צוין, כי לנאשם עבר תעבורתי הכולל 53 הרשעות בגין נהיגה תחת השפעת משקאות משכרים, נהיגה בזמן פסילה, פקיעת רישיון ועוד. כמו כן, לחובתו הרשעה בעבירת סיכון חיי אדם בנתיב תחבורה, בגינה נידון ל- 50 חודשי מאסר ופסילה. בית המשפט האריך את מעצרו של הנאשם עד להחלטה אחרת.

כתב אישום תאונת דרכים פגע וברח

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד