ט"ז ניסן התשפ"ד
24.04.2024
סערת הנטיעות

יאיר גולן לבדואים בנגב: אלקין התפרע - כך נטפל בו. צפו

סערת הנטיעות בנגב - יאיר גולן מ'מרצ' לקבוצה של בדואים בנגב: "אלקין התפרע? בסדר, נרגיע אותו. יש מי שירגיע אותו. תזכרו שאין לו כוח בממשלה. אם מחר בבוקר אנחנו אומרים לו: 'חביבי, אם אתה לא עוצר את זה - אנחנו לא נצביע יותר עם החוקים של הממשלה'"

יאיר גולן לבדואים בנגב: אלקין התפרע - כך נטפל בו. צפו
יאיר גולן עם הבדואים צילום: צילום מסך

סערת הנטיעות בנגב: ח"כ יאיר גולן מ'מרצ' אמר אתמול (שלישי) לקבוצה של בדואים בנגב, כי לשר השיכון זאב אלקין אין כוח בממשלה. "אלקין התפרע? בסדר, נרגיע אותו. יש מי שירגיע אותו. תזכרו שאין לו כוח בממשלה. אם מחר בבוקר אנחנו אומרים לו: 'חביבי, אם אתה לא עוצר את זה - אנחנו לא נצביע יותר עם החוקים של הממשלה'", אמר גולן לבדואים.

גולן, שנאם בפני הבדואים, התייחס לסערה סביב נטיעות שמבצעת קק"ל עבור רשות מקרקעי ישראל (רמ"י) באזור היישוב מולדה - במקום שבו ישנו סכסוך קרקעות בין שבט אלאטרש למדינה, ומפגינים שנעצרו בעקבות התפרעויות נגד הנטיעות.

"תעשו מה שצריך בשטח, יש לובי חזק מאוד בעד הבדואים בתוך הכנסת. תנו לו לעבוד", אמר גולן. לדבריו, "מבחינה פוליטית, אין ממשלה יותר טובה. אלקין התפרע? בסדר, נרגיע אותו. יש מי שירגיע אותו. תזכרו שאין לו כוח בממשלה. אם מחר בבוקר אנחנו אומרים לו: 'חביבי, אם אתה לא עוצר את זה - אנחנו לא נצביע יותר עם החוקים של הממשלה'".

"יש לכם היום כוח בממשלה שבחיים לא היה לבדואים בנגב. בחיים לא היה. לא רק רע"מ. מרצ תשמור על האינטרסים שלכם, אני מקווה שגם העבודה תשמור. אני יכול להגיד לכם שמאיר כהן מ'יש עתיד' הוא איתכם. אלון שוסטר מ'כחול לבן' איתכם. הקמנו לובי חקלאי בכנסת. בלמנו את כל המהלכים של (עודד) פורר ו(אביגדור) ליברמן. אז למה שלא נבלום את אלקין, מה הבעיה?", אמר גולן בתיעוד שנחשף ע"י עמית סגל.

כזכור, מוקדם יותר היום דווח כי האיומים של רע"מ על שלמות הקואליציה בעקבות הנטיעות בנגב עשו את שלהם: שר הרווחה מאיר כהן (יש עתיד) השיג פשרה, לפיה הטרקטורים של קק"ל יעזבו את השטח בהמשך היום, הנטיעות יושעו והצדדים יתכנסו למו"מ מואץ להסדרת הסוגייה. כך מפרסם בן כספית במעריב.

שר השיכון זאב אלקין הודיע הבוקר שהנטיעות יסתיימו היום, המשמעות מבחינת אלקין היא שהסאגה הסתיימה כמתוכנן ולא בהתקפלות שלו. בסביבת שר הרווחה מאיר כהן עושים הכול לשווק זאת כהישג לעבאס, ייתכן שמול הרשימה המשותפת.

יאיר גולן זאב אלקין נטיעות נגב

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 17 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד