י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024
הח"כים הוקלטו

הודלף התסכול בסיעת 'ימינה': "אנחנו שותקים"

הקלטות נוספות מתוך ישיבת סיעת 'ימינה' פורסמו הערב שבה צפו חברי הסיעה את הסערה סביב הנטיעות בנגב. אורבך נשמע אומר: "רק בגלל האחריות הקואליציונית אנחנו שותקים" | סילמן אמרה: "עשינו עבודה ימנית מעולה"

הודלף התסכול בסיעת 'ימינה': "אנחנו שותקים"
ניר אורבך צילום: אוליביה פיטוסי, פלאש 90

חברי מפלגת 'ימינה' התייחסו כבר ביום שני בישיבת הסיעה לעניין הנטיעות בנגב, וחלקם הביעו אכזבה על כך שאינם יכולים להגיב, בגלל האחריות לשלימות הקואליציה. כך דווח הערב (רביעי) ב'חדשות 13'.

יו"ר הסיעה חבר הכנסת ניר אורבך, ביטא תסכול כבד מכך ש'ימינה' מפסידה בעוד קרב "תודעתי". בעוד שרע"מ דורשת לעצור את הנטיעות, הם נדרשים לשתוק כדי לא לערער את שלימות הקואליציה.

"צריך להירשם לפרוטוקול פה, ואני לא צוחק - הנטיעות האלה, באמת אנחנו עושים את זה. רק בגלל האחריות הקואליציונית אנחנו שותקים. כולנו היינו צריכים לצאת פה בהודעות כל הכבוד", נשמע אורבך.

חברת הכנסת עידית סילמן, יושבת ראש הקואליציה שאחראית בין היתר על שלמותה, הקטינה את עוצמת המשבר, שהיום מתברר שמבחינה פוליטית הוא בין המשברים הגדולים שהיו מאז כינון הממשלה.

סילמן ניסתה לשכנע את חבריה שעדיף לתת לנטיעות להימשך בלי "לחגוג על זה" יותר מדי. "קחו בחשבון שנטעו היום עצים, קק"ל. ורע"ם בינתיים - אנחנו צריכים לראות מה יהיה מצבם איתנו ביום רביעי", היא אומרת.

חבר הכנסת יום טוב כלפון הציע: "בוא ניסע לנגב, ליער יתיר, ונתחיל לנטוע שם בקרקע של מנסור". סילמן הוסיפה: "זה פשוט ליד אזור מסוים, הכל בסדר. המשותפת פשוט שמה להם אצבע בעין ולכן קשה להם. כאילו, בואו - זה לא קשה מדי, עשינו עבודה ימנית מעולה".

מפלגת ימינה ניר אורבך עידית סילמן הקלטות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 10 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד