כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024
עלייה במקרי המוות

גבר שהתעלם מתחינותיה של אשתו לקבל חיסון, מת מקורונה

בעל שהתעלם מהפצרותיה של אשתו לקבל את החיסון נגד קורונה, מת מהנגיף לאחר שהיה מאושפז שלושה שבועות בבית חולים

גבר שהתעלם מתחינותיה של אשתו לקבל חיסון, מת מקורונה
אילוסטרציה. למצולמים אין קשר לכתבה צילום: pexels

גליגור קדיוסקי, מת מקורונה בגיל 45 ב-2 בינואר, לאחר שאושפז בבית החולים בחודש דצמבר והורדם. חבריו ובני משפחתו אינם יודעים כיצד נדבק בנגיף, אך גליגור לא חוסן, למרות ניסיונותיה של אשתו ביליאנה לשכנע אותו. כך דיווח ה'דיילי מייל'.

כעת, המשפחה נאבקת להחזיר את גופתו של גליגור לארץ הולדתו מקדוניה, בהתאם לרצונו. גליגור התגורר בליברפול עם ביליאנה ובתם בת החמש, ועבד במפעל וכנהג משלוחים. מותו מגיע על רקע אזהרות של רופא טיפול נמרץ בליברפול, שכל חולה נגוע בנגיף הקורונה במחלה קשה המטופל כעת בבית החולים שלו אינו מחוסן.

גליגור שהה כשלושה שבועות בבית החולים לפני שמת, חברו רוברט קרליוסקי מקווה שהסיפור יעלה את המודעות לחשיבות החיונית של חיסון נגד קורונה. הוא אמר לאתר ECHO המקומי בליברפול, כי גליגור לא היה מחוסן. אשתו ביליאנה מחוסנת לחלוטין, אבל הוא לא. "הוא פחד מהחיסון ולא היה בטוח איך זה יעבוד. הוא חשש שהוא יקבל סוג של סיבוך בריאותי מהחיסון, ביליאנה ניסתה הכל כדי לשכנע אותו לקחת את החיסון, אבל היא לא הצליחה לשכנע אותו. עכשיו, אנחנו באמת רוצים להעלות את המודעות לחשיבות החיסונים".

בינתיים, עוד 379 מקרי מוות מקורונה, נרשמו ביום שלישי ברחבי בריטניה, עלייה של יותר משבעה לעומת הנתון הנמוך של 48 בשבוע שעבר. מקרי המוות תמיד גבוהים באופן מלאכותי בימי שלישי עקב איחורים בדיווח בסוף השבוע.

חיסון לקורונה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 6 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד