י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
"אם צריך - יושבים בכלא"

שמעון ריקלין נגד נתניהו: "רק הנוחות והשפע מעניינים?"

פרשן 'חדשות 14', שמזוהה כתומך נלהב של ראש הממשלה לשעבר, קורא לו שלא ללכת לעסקת טיעון - ולהמשיך לנהל את תיקיו בבית המשפט: "מנהיג צריך ללכת עד הסוף"

שמעון ריקלין נגד נתניהו: "רק הנוחות והשפע מעניינים?"
שמעון ריקלין/בנימין נתניהו צילום: משה שי/אוליבר פיטוסי, פלאש 90

שמעון ריקלין, בין אנשי התקשורת הבולטים המזוהים כתומכי ראש הממשלה לשעבר בנימין נתניהו, קורא לו שלא להסכים לעסקת טיעון ולהמשיך לנהל את המשפט.

במספר ציוצים בטוויטר, קורא ריקלין לנתניהו, שעד הערב טרם הגיע לדיווחים על המגעים לעסקה עם היועץ המשפטי לממשלה, שלא להסכים ללכת לעסקת הטיעון. "‏מנהיג צריך ללכת עם האמת שלו עד הסוף. כשליח ציבור. כמחולל שינוי", כתב הערב.

"ואם צריך אז יושבים בכלא. כן בכלא. זה מאוד לא נעים לשבת בכלא בגיל מבוגר. האם רק הנוחות והשפע מעניינים אותנו או מחויבות לרעיון? למשמעות של שירת חיינו? בעבר מנהיגי חרות ישראל גם מתו עבור החרות. עוז רוחנו יקבע את עתידנו".

לפני יומיים כתב ריקלין: "‏ערב טוב לנתניהו. הלכנו יחד בטוב וברע. בהישגים העצומים שלך. אבל גם באישומים שהעלילה עליך האוליגרכיה. תמיד היינו שם קהל תומכיך העצום לצידך".

"כי ידענו שאתה מנהיג נדיר. ושהם משקרים. המאבק שלך הוא המאבק של כולנו. לביעור הרע במערכת המשפט הרקובה. לצדק. בבקשה אל תחתום איתם על שום הסדר", סיכם.

עוד כתב באותו יום פרשן ערוץ 14: "‏אדוני ראש הממשלה לשעבר נתניהו. אתה מנהיג ענק. אבל השליחות שלקחת על עצמך בתמיכתנו. גדולה אפילו יותר ממך. אל תלך להסדר עם כוחות הרוע והרשע ובכך תיתן להם הישג בהזזתך והם יוכלו להמשיך במעשיהם הנלוזים".

ביבי נתניהו שמעון ריקלין

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 20 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד