ג' אייר התשפ"ד
11.05.2024
שיתף וידאו של 'חיסול טראמפ'

טוויטר סגרה לצמיתות חשבון של חמינאי

טוויטר חסמה לצמיתות חשבון הקשור למנהיג העליון של איראן |החשבון הקשור לאתר האינטרנט של האייתוללה עלי חמינאי מוביל לדף שאומר "החשבון מושעה" זאת לאחר שפרסם סרטון אנימציה בו נראה הנשיא לשעבר טראמפ ממוקד על ידי רובוט ומל"ט בזמן משחק גולף

טוויטר סגרה לצמיתות חשבון של חמינאי
עלי חמינאי צילום: מתוך טוויטר

טוויטר חסמה לצמיתות חשבון טוויטר על שיתוף וידאו של חיסולו של נשיא ארצות הברית לשעבר טראמפ, החשבון הקשור לאתר האינטרנט של האייתוללה עלי חמינאי תחת שם המשתמש KhamenieSite מוביל לדף שאומר "החשבון מושעה" זאת לאחר שעל פי הדיווחים הוא פרסם סרטון אנימציה בו נראה הנשיא לשעבר טראמפ ממוקד על ידי רובוט ומל"ט בזמן משחק גולף בפלורידה.

בסרטון נכתב כי "הרצח של סולימאני ומי שנתן את ההוראה ישלם את המחיר", ההודעה מתייחסת לחיסולו של קאסם סולימאני שחוסל על ידי ארה"ב בעיראק ב-2020. דובר טוויטר אישר לרשת פוקס ניוז, שהחברה אסרה לצמיתות את החשבון (@KhameneiSite) בשל הפרת המדיניות שלה. טוויטר גם אמרה שהחשבון נאסר בגלל יצירת חשבונות מזויפים תוך הפרה של מדיניות המניפולציות והספאם של הפלטפורמה.

 

טוויטר ספגה בעבר ביקורת על אי השעיית חשבונות הקשורים לחמינאי, ששיתף בעבר אלימות נגד אנשים מסוימים, ובמקביל השעה או אסר את חשבונותיהם של פוליטיקאים בולטים בארה"ב מסיבות הקשורות למידע מוטעה, או טענה להסתה.

החשבון שהושעה לצמיתות. 

 

דונאלד טראמפ טוויטר האיתוללה עלי חמינאי חיסול

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד