ח' ניסן התשפ"ד
16.04.2024
תושבים נאלצו לבטל זכייה

ראש עיר נחקר במשטרה: חשוד בסחיטה ואיומים

ראש עיר מאזור המשולש נחקר בלהב 433 בחשד שהיה מעורב בסחיטה, איומים והפרת אמונים | הוא חשוד כי סחט אזרחים שזכו במכרזים של רשות מקרקעי ישראל, לטובת ארגון פשיעה | לפני כשלושה שבועות עצרה המשטרה תשעה חשודים במסגרת הפרשה

ראש עיר נחקר במשטרה: חשוד בסחיטה ואיומים
להב 433 צילום: פלאש 90

המשטרה חקרה היום (שבת) ראש עיר מאזור המשולש, בחשד שהיה מעורב בסחיטה, איומים והפרת אמונים. זאת, בהמשך לחקירה המתנהלת ביחידה הארצית לחקירת פשיעה חמורה ובינלאומית (יאחב"ל) בלהב 433. במשטרה חושדים כי ראש העיר פעל לטובת ארגון פשיעה במטרה לסחוט אזרחים שזכו במכרזים של רשות מקרקעי ישראל. בתום החקירה שוחרר ראש העיר לביתו.

ראש העיר נחקר במסגרת חקירה, במהלכה נעצרו עד כה 9 חשודים מהגזר הערבי. עפ"י החשד, פנו החשודים לזוכים במכרז קרקעות באזור טייבה והעבירו להם מסר מאיים על חייהם, בטענה כי הקרקעות שייכות להם ועל הזוכים לבטל את הזכייה או לשלם מאות אלפי שקלים בעבור אותן קרקעות.

החקירה התנהלה באופן סמוי נגד משפחות פשע בחברה הערבית בשנה האחרונה. למרות הזכייה באופן חוקי ולגיטימי, במכרז סדור של רשות מקרקעי ישראל (רמ"י), עלה בחקירה כי חלק מהזוכים חששו לחייהם וככל הנראה לא מימשו את הזכייה ונאלצו לבטלה, בעקבות סחיטה באיומים שביצעו נגדם מספר חשודים תוך שהם מהלכים אימים עליהם.

לאחר חקירה מאומצת והמעבר לחקירה גלויה, פשטו לפני כשלושה שבועות עשרות שוטרים מהיאחב"ל, מתפ"א ושוטרי יס"מ על בתיהם של מספר חשודים באזור טירה, נצרת, טייבה ואום אל פאחם, וביצעו חיפושים ומעצרים של 9 חשודים.

במהלך החיפושים נתפסו סכומי כסף מזומן בעשרות אלפי שקלים, למעלה מ- 150 אלף יורו ומאות אלפי דולרים.

להב 433 משטרת ישראל סחיטה ואיומים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד