ט"ז ניסן התשפ"ד
24.04.2024
מאוכזב

היועץ לשעבר של נתניהו תוקף: "יבייש את הקריירה שלו"

אביב בושינסקי, יועצו לשעבר של ראש האופוזיציה נתניהו, מבקר את מעסיקו לשעבר על כך שהוא במגעים לעסקת טיעון ובדרך לסיים את הקריירה הפוליטית שלו לפחות לעת עתה. עוד הוא תקף את היועמ"ש: "מועל בתפקידו. אני חושב שזו בושה"

היועץ לשעבר של נתניהו תוקף: "יבייש את הקריירה שלו"
בנימין נתניהו צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

יועצו לשעבר של ראש האופוזיציה בנימין נתניהו במשך שנים ארוכות, אביב בושינסקי, התייחס הבוקר (ראשון) לדיווחים על מגעים לעסקת טיעון בין נתניהו ליועמ"ש.

בראיון לרדיו "גלי ישראל", ביקר אביב את נתניהו, ואמר כי אם העסקה תחתם עם קלון ובכך הוא יסיים את החיים הפוליטיים שלו, הדבר יבייש את הקריירה המפוארת שלו, שכוללת כמעט 30 שנה במערכת הפוליטית.

‏"כשהתפוצצו התיקים האלה - ברור שאם נתניהו היה פורש, המשפט לא היה מתנהל כי המטרה כבר הושגה והיו מסתכלים עליו כקדוש מעונה, אבל לעשות את זה היום? לרדת מהבמה עם הזנב בין הרגליים ולסיים עם קלון - זה יבייש את הקריירה שלו".

עוד הוסיף אביב לבקר את מנדלבליט, והזכיר את כמות הכסף שהושקעה בחקירת נתניהו: "‏היועמ"ש - מועל בתפקידו, אני חושב שזו בושה. אתה זוכר כמה מיליונים השקיעו בחקירה הזו?".

"אני לא מסכים עם נתניהו אבל יכול להבין. כל הסיפור הזה מאכזב אותי משני הכיוונים. כל צד עכשיו יגיד 'דפקו אותי', חזות הכל זה קלון כאילו זה העונש" סיכם.

משפטו של בנימין נתניהו יועץ פוליטי אביחי מנדלבליט

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד