כ"ז ניסן התשפ"ד
05.05.2024
מזג האוויר הסוער

יושבים על גג הרכב: חילוץ שני חרדים בנחל ארזה. צפו

יחידות לחילוצים מיוחדים של כבאות והצלה פעלו בשעות האחרונות לחלץ שני מטיילים חרדים שרכבם שקע ארזה סמוך לירושלים | השניים הצליחו לעלות לגג הרכב ומשם חולצו | צפו בתיעוד

יושבים על גג הרכב: חילוץ שני חרדים בנחל ארזה. צפו
חילוץ המטיילים צילום: כב"ה ירושלים

שני חרדים שטיילו בצהריים (ראשון) עם רכבם בנחל ארזה הסמוך לירושלים, נקלעו למצוקה שכלי הרכב שקע בנחל - בשל מזג האוויר הסוער. כוחות כיבוי הוזעקו לחלצם. מכבאות וההצלה כי השניים יושבים על גג רכב השטח וממתינים לצוותים. "בשעה 14:15 נתקבל דיווח במרכז השליטה המחוזי על רכב שקוע במי נחל ארזה ובו שני מטיילים", נמסר. "כוחות כבאות והצלה שהוזנקו למקום מצאו שני אזרחים מבוגרים יושבים על גג רכב שטח וממתינים לסיוע".

היחידות לחילוצים מיוחדים של בית שמש וירושלים פעלו במקום. לאחר שייצבו את הרכב. ווידאו כי מצבם של המטיילים טוב החלו בפעולות לחלצם.

מוקדם יותר היום חולצו שני אחים, בני 20 ו-11 שנלכדו ברכבם, לאחר שנסחף בנחל קנה שבשומרון. אחד האחים יצר קשר עם כוחות הכיבוי ותיאר כי המים נכנסים לתוך הרכב. צוותים של לוחמי היחידה לחילוצים מיוחדים מתחנת שומרון הצליחו להגיע ולחלץ את השניים. מהמועצה האזורית שומרון נמסר כי ראש מועצה אזורית שומרון יוסי דגן הנמצא בבידוד, מלווה את האירוע בקשר טלפוני עם אגף הביטחון ויחידת חילוץ שומרון.

מכבאות והצלה מחוז יו"ש נמסר כי לפני כשעה התקבל דיווח במשל"ט יו"ש על שני נערים התקועים בשיטפון בנחל קנה בשומרון. למקום הוזנקו צוותים רבים, ביניהם היחידה לחילוצים מיוחדים של מחוז יו"ש, ויחידת להבה.

לאורך כל הזמן בו הנערים שהו ברכב וחיכו לכוחות החילוץ נשמר עימם הקשר בשיחת וידאו. באמצעות שיחת הווידאו הורגעו הנערים, וניתנו להם הוראות כיצד להתכונן לכוחות החילוץ תוך כדי הבנת מצבם של הנערים והמיקום המדויק.

כבאות והצלה חילוץ

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד