ט' אדר ב' התשפ"ד
19.03.2024
המשקל לא משקר

ללא ניתוח: ירדו עשרות ק"ג ללא מאמץ

שני סיפורים, על שני אנשים שעמלו באינטנסיביות על ירידה במשקל, ללא הועיל • השיטה שלבסוף אימצו, החזירה אותם לתלם ועזרה להם לשמור על משקל גוף יציב ומראה נהדר לטווח הארוך. כל זה ללא קושי ומאמץ

ללא ניתוח: ירדו עשרות ק"ג ללא מאמץ
נאגטס עוף צילום: unsplash

בועז (שם בדוי) היה מהטיפוסים שאובססיית האוכל הייתה חלק בלתי נפרד מהם. "הייתי קם בלילה לביקורי פתע במקרר, אוכל ישירות מהסיר ומסיים לאכול מהצלחת של כל האלה שלא סיימו את הארוחה". משתף חצי בצחוק חצי בעצב.

העודף במשקל הגיע למימדים בלתי נתפסים ותחושת רגשי אשם החלה ללוות אותו בכל יום. "זה היה חסר שליטה, בא לך לצאת לדרך חדשה אך כל יום אתה נופל מחדש, הגעתי למצב ששקלתי 108 קילו בשיא".

הצטרפו לשיטה המאפשרת ירידה במשקל ללא מאמץ>>>

בצר לו, פנה בועז לכל מיני תוכניות דיאטה שונות ומשונות. אכל רק אדום, שתה רק ירוק וניזר עצמו מכל מיני סוגי מאכלים, ללא הועיל. "העניין הוא שכאשר אתה מסיים את הדיאטה, אתה נושם לרווחה, אתה ברגע מוצא עצמך חזרה במקרר, מחפש שוב את האוכל המשמין", מפרשן את הבעיה המוכרת מנקודת מבטו.

סיפור דומה חוותה גם שירה, אך עם נתון אחד שונה בתכלית - היא לא הייתה אוכלת הרבה, אלא הייתה מהסוג שמסתפק במועט ולפעמים אפילו מדלגת על ארוחות. היא קיימה  את הנאמר "פת במלח תאכל" כפשוטו. "אמנם לא הרבתי לעשות ספורט, אך עדיין לא ראיתי שום הסבר הגיוני לשומן הטופח", משתפת אותנו. "הסבירו לי שזאת גנטיקה בעייתית ושחילוף החומרים שלי לא פועל כראוי. חשבתי שזהו, צריך להשלים עם המצב".

גם בועז וגם שירה חוו תפנית משותפת בעלילה. שניהם פנו לצוות סלימפיט שתוך תקופה קצרה שינו את אורח חייהם מן הקצה לקצה.

"שני הסיפורים האלו ממחישים לנו מדוע השיטה שלנו שדוגלת בליווי אישי ובהתאמת שיטה אישית, היא הדרך הנכונה", מסבירים מנהלי החברה. "לכל אחד מהם הייתה בעיה שונה ולכל אחד התאמנו את התוכנית המדויקת ביותר עבורו".

במקרה של בועז, המאמן האישי לימד אותו לתעל את הרצון העז לאוכל, למאכלים מזינים יותר וכן דאג לתזמן את הארוחות שלו בצורה נכונה ומאוזנת יותר. "מה שמדהים הוא שלא הרגשתי שאני מקריב כאן שום דבר", מתלהב בועז. "נשארתי אותו בן אדם, עם אותם חשקים, אך למדתי למלאות אותם בצורה שונה. זה קל, זה פשוט וזה מספק".

כיום בועז נמצא עדיין בתהליך ירידה, כשהוא כבר השיל ממשקלו 27 ק"ג!. "עדיין לא הגעתי למצב האידיאלי מבחינתי, אבל זהו בהחלט שיפור עצום. התרגלתי לאורח חיים אחר וזה לא מורכב בשום צורה. הליווי האישי סייע לי מאוד, כך שהיום אחרי שההדרכה הוטמעה בי כל כך, אני מצליח לשמר אותה לבד במשך שנים".  

לעומת זאת אצל שירה הגישה הייתה שונה. מנהלי סלימפיט מגדירים את זה כ"כשלים בהרגלי אכילה". "אפשר להגביר את קצב חילוף החומרים אצל כל אחד ואחת, גם אצל אלו שטוענים לגנטיקה בעייתית. כשהבנו לעומק היכן היא כשלה בצורת האכילה שלה, היה ניתן בקלות לנצח את הגנטיקה".

שירה מרחיבה מעט יותר. "צריך לדעת מה לאכול ומתי לאכול ובאופן מפתיע לפעמים דרוש מאיתנו דווקא לאכול יותר, כדי להפעיל היטב את תפקוד חילוף החומרים ובסופו של דבר לרזות. יש הרבה שטועים בזה מחמת תפיסות מיושנות שהיו מקובלות בעבר. זה מדהים שהדרך לרדת במשקל נמצאת לנו ממש מתחת לאף. את מבינה שאכלת לא נכון, ומספיק לבצע מספר שינויים קטנים ופשוטים בהרגלי האכילה שלך, כדי להשיל כמה קילוגרמים מהמשקל".

"היום אני נמצאת עמוק בתהליך וכבר הורדתי 18 קילו, ממליצה לכל אחיי ואחיותיי שנמצאים בעולמות האלו של השומן וחיפוש אחר דיאטות לא יעילות, להצטרף למסלול הזה. רק ככה תנצחו את השומן".

הצטרפו לשיטה המאפשרת ירידה במשקל ללא מאמץ>>>

דיאטה ירידה במשקל סלימפיט

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }} | {{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }} | {{ reply.date_parsed }}
טען עוד