י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
בוצעו פעולות החייאה

בני ברק: פעוט בן שבעה חודשים איבד את הכרתו, מצבו קריטי

פעוט כבן שבעה חודשים פונה לבית החולים מעייני הישועה כשמצבו מוגדר קריטי, לאחר שאיבד את הכרתו בביתו שבבני ברק | כוחות ההצלה ביצעו בפעוט פעולות החייאה

בני ברק: פעוט בן שבעה חודשים איבד את הכרתו, מצבו קריטי
כוחות הצלה, ארכיון צילום: דוברות ארגון הצלה

פעוט כבן שבעה חודשים איבד את הכרתו בביתו שבבני ברק. הוא פונה לבית החולים מעייני הישועה בעיר כשמצבו, לפי שעה, מוגדר אנוש. כוחות ההצלה שהוזעקו לבית המשפחה ביצעו מוקדם יותר החייאה בפעוט.

מארגון הצלה נמסר כי הוא פונה לבית החולים תוך שמבוצעות בו פעולות החייאה בניסיון להציל את חייו. "יחד עם חובשים של מד"א, ביצעו הכוננים פעולות החייאה ממושכות בתינוק כבן שבעה חודשים, והוא פונה להמשך טיפול בבית החולים".

"כשהגעתי למקום מצאתי תינוק כבן שבעה חודשים כשהוא מחוסר הכרה ללא דופק וללא נשימה והאב מבצע בו פעולות החייאה בהדרכת מוקד 101", סיפר חובש הצלה יצחק רייכמן שגר בבניין.

"יחד עם חובשים נוספים של ארגון הצלה התחלנו בפעולות החייאה אשר כללו ביצוע עיסויי לב, והוא פונה באמבולנס מד"א המאויש במתנדבי הצלה תוך כדי המשך פעולות החייאה להמשך טיפול בחדר הלם בבית החולים מעייני הישועה בעיר", הוסיף רייכמן.

אהרון לרר חובש באיחוד הצלה סיפר: "ביצענו פעולות החייאה על הפעוט שאיבד את ההכרה. לאחר מכן הוא פונה תוך כדי המשך פעולות החייאה לבית החולים מעייני הישועה. עקב אופי האירוע פעלו במקום גם צוותי חוסן - היחידה לעזרה ראשונה נפשית של איחוד הצלה".

החייאה תינוק

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד