י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
הודתה בזיוף ומרמה

בית המשפט גזר: העונש של ח"כ לשעבר חנין זועבי

לאחר שהורשעה בעבירות זיוף ומרמה במסגרת הסדר טיעון לפני כמה חודשים, בית המשפט גזר על חברת הכנסת לשעבר חנין זועבי מאסר על תנאי וקנס של 75 אלף שקלים

בית המשפט גזר: העונש של ח"כ לשעבר חנין זועבי
פטיש בית דין צילום: freepik

בית המשפט השלום שבנצרת גזר היום (ראשון) מאסר על תנאי וקנס של 75 אלף שקלים על חברת הכנסת לשעבר, חנין זועבי, ממפלגת בל"ד.

זועבי הורשעה על עבירות זיוף ומרמה לפני כשלושה חודשים במסגרת הסדר טיעון, שבו הודתה כי במהלך מבצע גיוס תרומות לקראת הבחירות המקומיות בשנת 2013 היא וחבריה למפלגה הציגו מצגים כוזבים לפיהם כסף שהתקבל ממקור שאינו ידוע הופקד בחשבונות הבנק של המפלגה כתרומה לגיטימית.

במסגרת הסדר הטיעון הודו גם חבר הועד המרכזי לשעבר מוראד חדאד, אחראי מחוז המשולש מטעם המפלגה, מזכ"ל המפלגה לשעבר ועוזר הפרלמנטרי של ח"כ ממפלגה, בעבירות של ניסיון קבלת דבר במרמה וזיוף בכוונה לקבל דבר.

זאת, לאחר שבמהלך הבחירות המקומיות בשנת 2013 לאחר אספת בחירות בה לקחה חלק גם ח"כ לשעבר זועבי הוחלט על מבצע גיוס תרומות, בסמוך לכך החליטו חלק מהנאשמים להציג מצגים כוזבים לפיהם כסף שהתקבל ממקור שאינו ידוע יופקד בחשבונות הבנק של המפלגה ויוצג כתרומה לגיטימית, נוסף על כך הוצג בפני מבקר המדינה קבלות הנחזות להיות תרומות כדין.

בנוסף הודו 8 נאשמים נוספים, ששימשו כמתרימים ושמם הופיע על גבי הקבלות שהוגשו למבקר המדינה בזיוף בכוונה לקבל דבר וחבר הועד המרכזי לשעבר חדאד בניסיון לקבלת דבר במרמה. זאת לאחר שבמהלך הבחירות הארציות בשנת 2013 הפקיד חדאד הפקדות בסך העולה על 2.4 מיליון ש"ח אשר מקורו אינו ידוע ובמעמד ההפקדות הוצגו ההפקדות כתרומות לגיטימיות.

פרקליטות המדינה מסרו כי ביהמ"ש הרשיע על פי הודאתם את זועבי ו-12 נאשמים נוספים, ביניהם נושאי משרה בכירים במפלגת בל"ד, בעבירות של ניסיון לקבל דבר במרמה וזיוף בכוונה לקבל דבר - כל אחד לפי חלקו

חנין זועבי זיוף מרמה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד