י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
שוחרר מאזיקים בהנחיית שופט

סריקות נרחבות: עצור נמלט מבית החולים

תושב רמלה שנעצר בחשד לגרימת תאונת דרכים קשה, בה היו מעורבים נפגעים רבים, הצליח להימלט לפנות מבית החולים 'אסף הרופא' | סנגורו של החשוד עתר הלילה לבית המשפט בטענה שמצבו הרפואי אינו מאפשר לכאורה את כבילתו באזיקים למיטה. בשל כך קבע השופט להסיר את הכבילה של העצור, על אף התנגדותה של המשטרה

סריקות נרחבות: עצור נמלט מבית החולים
ניידת משטרה, ארכיון צילום: דוברות המשטרה

המשטרה מנהלת הבוקר (שני) סריקות נרחבות אחר עצור שהצליח לפנות בוקר להימלט מבית החולים 'אסף הרופא', זאת אחרי שהלילה הורה בית המשפט לשחררו מאזיקים, בשל בקשת סנגורו.

החשוד, תושב רמלה, נעצר בסוף השבוע שעבר ע"י המשטרה בחשד לסיכון אדם בנתיב תעבורה, לאחר שגרם לתאונת דרכים קשה עם מספר רב של מעורבים, תוך שהוא מנסה להימלט מהשוטרים. בדיון שנערך בבית המשפט, קבע השופט כי מעצרו יוארך בהתאם לצורכי החקירה וממצאיה.

אלא, שבעתירה שהגיש בא כוחו של העצור הלילה לבית המשפט, בטענה שמצבו הרפואי אינו מאפשר לכאורה את כבילתו באזיקים למיטה, קבע השופט להסיר את הכבילה של העצור, על אף התנגדותה המנומקת של המשטרה ונוכח נסיבות האירוע בו גרם לתאונה בעת ניסיון הימלטות מהמשטרה.

הלילה, ברקע החלטת בית המשפט, ניצל העצור את יכולת התנועה החופשית ללא אזיקים ונמלט מהמרכז הרפואי. שוטר שנכח סמוך לחדרו הקפיץ כוחות נוספים המבצעים בשעה זו סריקות במבנה ומחוצה לו.

מפקד המחוז, ניצב אבי ביטון הורה למנות "קצין בודק", לבחינת נסיבות האירוע, על כל היבטיו. מהמשטרה נמסר כי החיפושים מתמקדים כעת במישור המבצעי, בדגש על סריקות נרחבות לצד פעילות אופרטיבית ענפה בתחום הטכנולוגי והחקירתי.

עצור בריחה אסף הרופא

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד