י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
פיצויים של עשרות אלפי ש"ח

התמונות מהדירה הביאו ניצחון: הסכסוך בין האישה לקבלן הירושלמי

בתום סכסוך ארוך בין אישה לקבלן ירושלמי, כשבמהלכו אף נמנע מבית המשפט להיכנס ולאמוד את עלות תיקון הפגמים - השופט קיבל תמונות והעריך דרכן את עלות התיקון. הקבלן נאלץ לשלם 21 אלף ש"ח פיצויים ו-10,000 ש"ח הוצאות משפט

התמונות מהדירה הביאו ניצחון: הסכסוך בין האישה לקבלן הירושלמי
אילוסטרציה צילום: pexels

סכסוך ארוך בין קבלן ירושלמי, לאישה ששכרה את שירותיו, הוכרע באמצעות תמונות מהדירה, שהכניסה אליה נחסמה בפני בית המשפט.

מדובר במקרה בו שיפוץ דירתה של תושבת ירושלים לא עלה יפה, והאישה החלה להיאבק, לאורך חודשים ארוכים, בקבלן השיפוצים באשר לתיקונים, שבהם, לטענתה, עליו לשאת.

לאחר שמאמציה לקבל פיצוי מהקבלן עלו בתוהו, הגישה האישה באמצעות עו"ד גיל אדר, תביעה נגד הקבלן לביהמ"ש השלום בירושלים. בתביעה, טענה האישה כי הליקויים בעבודתו של קבלן, גרמו בעיקר לבעיה קשה של לחות ונזילות בחלונות הבית.

במקביל, הצליחה האישה למכור את הדירה, בעוד פרקליטה, עו"ד אדר, מקפיד להכניס בין סעיפי הסכם המכר, התייחסות לפגמים בחלונות, וכן הצהרה שהרוכשים מודעים לפגמים אלה, ולא תהיה להם שום תביעה בעתיד לגביהם.

עורך הדין. צילום: נורית יהלומי.

חרף מכירת הדירה, ניסיונות הגישור בין האישה לבין קבלן השיפוצים לא צלחו, ומשכך, מינה בית המשפט מומחה מטעמו, שיגיע לדירה ויאמוד את עלות תיקון החלונות. אלא שבמפתיע, הדיירים החדשים סירבו בתוקף שהמומחה ייכנס אל הדירה.

משכך היו פני הדברים, התבקשו הצדדים להגיש ראיות, ובתוכן תמונות שתיעדו את השיפוץ והליקויים הנטענים שבו, ובית המשפט מינה מומחה נוסף, שעל פי תמונות אלה העריך את עלות השיפוצים בכ-27 אלף שקלים.

לאחרונה הגיעו הצדדים להסכמה, לפיה ההכרעה בהליך תינתן בדרך של פשרה, וכבוד השופט אליעזר נחלון פסק, כי על קבלן השיפוצים לשלם לאישה פיצויים בסך 21 אלף שקלים וכן סכום של כ-10,000 שקלים הוצאות משפט.

להסכמה שהושגה בין הצדדים ניתן תוקף של פסק דין.

תביעה משפטית קבלן שיפוצים סכסוך

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 11 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד