ט"ו ניסן התשפ"ד
23.04.2024
אירוע שני ביממה

בבית המטפלת בבני ברק: פעוטה במצב אנוש

פעוטה כבת ארבעה חודשים נמצאה הבוקר כשהיא ללא הכרה בבית המטפלת בבני ברק | כוחות ההצלה ביצעו בה פעולות החייאה ופינו אותה לבית החולים. מצבה מוגדר אנוש | אמש: נקבע מותו של הפעוט יוסף נחשוני ז"ל, בן 7 חודשים תושב בני ברק, לאחר לאחר שאיבד את הכרתו במיטתו 

בבית המטפלת בבני ברק: פעוטה במצב אנוש
תינוק, אילוסטרציה צילום: pixabay

כוחות ההצלה ביצעו הבוקר (שלישי) פעולות החייאה על פעוטה כבת ארבעה חודשים שנמצאה כשהיא ללא הכרה בבית המטפלת בבני ברק. מצבה בשלב זה מוגדר אנוש. לפי הערכה ראשונית הפעוטה לא התעוררה משנתה.

הפעוטה פונתה תוך כדי ניסיונות להציל את חייה לחדר המיון בבית החולים מעייני הישועה. מארגון איחוד הצלה נמסר כי צוותי חוסן, היחידה לעזרה ראשונה נפשית של איחוד הצלה, בדרכם למקום עקב אופי האירוע.

יוסי אקלר חובש איחוד הצלה מסר: "בסיוע חובשים נוספים ביצענו פעולות החייאה על הפעוטה ונמסר לנו כי היא לא התעוררה משנתה אצל המטפלת. לאחר מכן היא פונתה לבית החולים תוך המשך פעולות החייאה במצב אנוש. צוותי חוסן היחידה לעזרה ראשונה נפשית של איחוד הצלה בדרכם עקב אופי האירוע".

חובש ביחידת האופנועים של הצלה הערשי אורטנר הוסיף: "כשהגעתי למקום מצאתי תינוקת כבת שלושה חודשים כשהיא מחוסרת הכרה ללא דופק וללא נשימה. יחד עם חובשים נוספים של ארגון הצלה התחלנו בפעולות החייאה אשר כללו ביצוע עיסויי לב ומתן שוקים חשמליים, והיא פונתה באמבולנס מד"א המאוייש במתנדבי הצלה תוך כדי המשך פעולות החייאה להמשך טיפול בחדר הלם בבית החולים מעייני הישועה בעיר, שם בחסדי שמים חזרו הדופק והנשימה."

אתמול, כזכור, לאחר שאיבד את הכרתו במיטתו והובהל לבית החולים מעיני הישועה, תוך כדי מאמצי החייאה, נאלצו הרופאים לקבוע את מותו של הפעוט יוסף נחשוני ז"ל, בן 7 חודשים תושב בני ברק. 

פעולות ההחייאה נמשכו גם בבית החולים על ידי הצוות רפואי, "אולם לא נותר אלא לקבוע את מותו. אנו משתתפים בצער המשפחה", נמסר מבית החולים. כמקובל, הודעה נמסרה למשרד הבריאות.

 

 

תינוק עריסה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 9 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד