י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
אחרי מתקפת המל"טים

תושבי האמירויות ל'בחדרי': "לא חוששים, סומכים על אלוקים ועל ישראל"

תושבי איחוד האמירויות סובלים לאחרונה מהמורדים החות'ים בתימן, כאשר רק אתמול נהרגו שלושה תושבי אבו דאבי ממל"טים ממולכדים, ברשתות החברתיות תושבי האיחוד מודים ומצטטים את תמיכת ישראל

תושבי האמירויות ל'בחדרי': "לא חוששים, סומכים על אלוקים ועל ישראל"
אילוסטרציה צילום: pixabay

המורדים החות'ים בתימן שיגרו אתמול (שני) מל"טים איראניים לעבר אבו דאבי, בירת איחוד האמירויות הערביות, שלושה נהרגו. חקירה ראשונית של משטרת אבו דאבי העלתה כי חלקים של כלי טיס התפזרו בשני המוקדים, מה שהביא להסקת מסקנה, לפיה הפיצוצים נגרמו בכוונת מכוון על ידי מל"טים מתאבדים.

על פי החשד, המל"טים שוגרו לעבר אבו דאבי, מתימן, שם יושבים המורדים החות'ים שפועלים בשליחותה של איראן. החות'ים נוהגים לתקוף בעיקר בסעודיה שכנתה של תימן, בשל חלקה המרכזי בהובלת הקואליציה הסונית שמנסה להחזיר את תימן כולה לשליטת הממשלה הסונית. המתקפה אתמול באבו דאבי היתה חריגה יותר, למרות שאינה הראשונה.

היום פרסם ראש הממשלה נפתלי בנט גינוי חריף להתקפה ואמר: "אני מגנה בחריפות את פיגוע הטרור באבו דאבי, אשר בוצעו ע"י החות'ים בהכוונת איראן, ושולח תנחומים למשפחות הקורבנות החפים מפשע,‏ ישראל עומדת לצד איחוד האמירויות, אני עומד לצד השייח׳ מוחמד בן זאיד, העולם צריך לעמוד נגד הטרור".

גולשים רבים באיחוד האמירויות קראו לנקום במורדים החות'ים, הם פרסמו סרטון מאיים נגד החות'ים. באחד החשבונות שמצייץ בשפה העברית נכתב: "‏אלה שתקפו אותנו יתחרטו בקרוב על מעשיהם. אנחנו לא סובלים את מי שמבקש להביא טרור והרס לארצנו. בקרוב הם ישלמו את המחיר".

ראש הממשלה בנט פרסם מכתב תמיכה בשפה האנגלית - באיחוד האמירויות, ותושבי האיחוד ברשתות החברתיות ציטטו ושיתפו את המכתב, כמה מהתושבים באבו דאבי ששוחחו עם 'בחדרי חרדים' על התקיפה, לכולם היה כמעט אותו מסר, "אנחנו לא מפחדים מהמורדים החות'ים, אלוקים איתנו וגם ישראל איתנו, אנחנו לא חוששים, סומכים על אלוקים ועל תמיכת ישראל".

התושבים אמרו כי "רק עכשיו אנחנו מרגישים מה עובר עליכם מצד חמאס, הטילים של חמאס לעבר אוכלוסייה אזרחית היא פשע מלחמה, אנחנו מבינים היטב עכשיו, ואנחנו לא מפחדים, אנחנו נילחם חזרה, החיילים שלנו אמיצים".

התושבים ששוחחו ביקשו להישאר בעילום שם, כדי לא לסבך אותם מול הרשויות, הם ביקשו לפרסם את דברי שר החוץ של איחוד האמירויות, ‏שייח' עבדאללה בן זאיד אל נהיאן, שר החוץ ושיתוף הפעולה הבינלאומי, על התקפת המיליציה החות'ית במוספה, אבו דאבי.

"אנו מגנים את הירי מהמיליציה החות'ית לעבר אזורים ומתקנים אזרחיים על אדמת איחוד האמירויות, אנו חוזרים ומדגישים כי האחראים לפגיעה בלתי חוקית זו במדינה שלנו יישאו באחריות".

בהצהרה נאמר, כי "איחוד האמירויות שומרת לעצמה את הזכות להגיב לפיגועי טרור אלה, הם פשעים שבוצעו תוך הפרה בוטה של ​​החוק הבינלאומי, מיליציית הטרור ביצעה מעשה פחדני להפצת טרור וכאוס באזור על מנת להשיג את מטרותיה ויעדיה הבלתי חוקיים. היא קראה לקהילה הבינלאומית לגנות בתוקף ולהוקיע את פעולות הטרור הללו המכוונות לאזרחים ומתקנים אזרחיים".

המורדים החותים מתקפת טרור אבו דאבי איחוד האמירויות נפתלי בנט

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד