י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024
"ישראל בסכנה"

הפגנת המאה: אלפים יצאו למחות נגד הממשלה. צפו

הערב התקיימה הפגנת ענק של פעילי המחנה הלאומי ב-100 צמתים וגשרים בכל הארץ - מדן ועד אילת בהשתתפות עשרות חברי כנסת שהצטרפו למחאה על אובדן הערכים הציונים, הרדיפה המשפטית, והפגיעה בזהותה היהודית של מדינת ישראל תחת הקריאה "ישראל בסכנה- רוצים מדינה יהודית"| יוסי דגן בהפגנת הענק: "העם הזה ראוי לממשלה טובה יותר"

הפגנת המאה: אלפים יצאו למחות נגד הממשלה. צפו
הפגנת פעילי המחנה הלאומי צילום: באדיבות המצלם

אלפי בני אדם השתתפו הערב (שלישי) בהפגנת הענק של פעילי המחנה הלאומי עם בכל חלקי הארץ מאילת ועד הגולן ב-100 צמתים וגשרים ובמקביל התקיימה עצרת תפילה בכותל המערבי בהובלת ארגון הידברות.

את ההפגנה ארגנו פעילי ימין של המחנה הלאומי. המוחים הפגינו נגד הממשלה, ונגד הכוונה לפנות את חומש, נגד המהלכים לפגיעה בזהות היהודית של המדינה וגם כמה מהמפגינים קראו לנתניהו שלא ללכת לעסקת טיעון.

מארגני ההפגנה מודים לעשרות אלפים שהגיעו ואמרו כי: "אנחנו מודים לעם ישראל שהתאחד הערב מדן ועד אילת למען מטרה חשובה. אובדן הערכים והדרך של הממשלה מהווה סכנה ממשית לקיומה וזהותה של המדינה, ולכן אנחנו חייבים לצאת לרחובות. אנשים מכל הקשת הציבורית התחברנו כאחד בכל הצמתים והגשרים ברחבי הארץ כמקשה אחת נגד התנהלותה של ממשלת ישראל".

"אנו מודים לציבור הרחב שהצביע ברגליים כדי להזדהות עם המאבק. הממשלה שוכחת שאנחנו מדינה יהודית ודמוקרטית, שאבות אבותינו נלחמו להקימה, וכולנו אמרנו בקול ברור שאין לגיטימיות לממשלה הזאת. המחאה תמשיך לגדול ולצבור תאוצה עד שהממשלה הרעה תיפול", הוסיפו.

בנוסף, כ 4000 איש השתתפו בהפגנת הענק של הימין בזום אותה יזם ראש מועצת שומרון יוסי דגן, שחלה בקורונה, וקרא לקיים הפגנת ענק בזום - כהפגנה ה 101 בנוסף להפגנות שמתקיימות הערב בכל רחבי הארץ לחולים ומבודדים.

דגן הדגיש: "אנחנו נמצאים בימים קשים מאוד. ודבר אחד שיצא טוב זו ההבנה שאנחנו עם אחד. אותה ממשלה שאישרה חשמל לבדואים באותו יום, כנגד כל מוסר אנושי, לקחה את עגלת החשמל מחומש".

ח"כ מיקי זוהר אמר: "לא נשלים עם ממשלה שמנוהלת ע"י התנועה האיסלמית. ממשלת בנט מדרדרת את המדינה למצב של אובדן ערכים מוחלט ובתחום הקורונה אנחנו כבר זקוקים להנשמה. חייבים להפיל את הממשלה הרעה הזו".

הפגנת מחאה חומש מיקי זוהר הכותל המערבי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד