י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024
נלכדו ברכב שהתנגש באוטובוס

סמוך לצומת מסובים: הרוגים ופצועים קשה בתאונת דרכים

רכב ובו ארבעה נוסעים התנגש בחלקו האחורי של אוטובוס סמוך לצומת מסובים על כביש 4 | כוחות ההצלה נאלצו לקבוע את מותם של שניים מהנוסעים | בוחני תנועה של המשטרה פתחו בחקירה

סמוך לצומת מסובים: הרוגים ופצועים קשה בתאונת דרכים
זירת התאונה בכביש 4 צילום: זק"א תל אביב

מספר בני אדם נפצעו הערב (שלישי) בתאונת דרכים קשה שאירעה בכביש 4 סמוך לצומת מסובים. לפי מד"א, ברכב הפרטי היו ארבעה נוסעים צעירים בשנות העשרים התנגש בחלקו האחורי של אוטובוס. "מדובר בתאונה מזעזעת, ראינו רכב מעוך לחלוטין בתוכו נלכדו 4 הנוסעים", סיפרו חובשי מד"א שטיפלו בנפגעים. מתנדבי זק"א תל אביב פועלים בשעה זו באיסוף הממצאים וניקוי הדם בזירת התאונה הקשה.

חובשים ופראמדיקים העניקו טיפול רפואי ופינו לבית החולים שיבא בתל השומר, גבר ואשה בשנות העשרים, במצב קשה כשהם מורדמים ומונשמים, הגבר עם חבלה רב מערכתית קשה מאוד, והאשה עם חבלת ראש. מותם של שני נוסעים נוספים, גבר ואשה שהיו לכודים ברכב, נקבע במקום ע"י כוחות ההצלה. המשטרה פתחה בחקירת נסיבות התאונה.

צילום: דוברות איחוד הצלה

ישראל ביטון חובש איחוד הצלה מסר: "מדובר בתאונה עם מעורבות אוטובוס ושני כלי רכב. באחד הרכבים נלכדו גבר ואשה ללא רוח חיים. כמו כן ביצענו החייאה על פצוע אנוש והענקנו סיוע לנפגע באורח קשה".

אהרון לרר חובש נוסף של איחוד הצלה הוסיף: "למרבה הצער נקבע מותם של צעירה כבת 20 וגבר כבן 30 שגופותיהם חולצו מהרכב ע"י צוותי כיבוי. כמו כן הענקנו סיוע בזירה למספר נפגעים קל ששהו באוטובוס. עומסי תנועה נוצרו עקב אופי התאונה".

פאראמדיקית מד"א נעמי צבי וחובש מד"א רענן דגן סיפרו: "מדובר בתאונה מזעזעת, ראינו רכב מעוך לחלוטין בתוכו נלכדו 4 הנוסעים, הם היו מחוסרי הכרה, שניים חולצו מיד, לאחר פעולות החייאה חזר דופק לפצוע ופינינו אותו בדחיפות לבית החולים כשמצבו אנוש, הצעירה סבלה מחבלת ראש קשה, הרדמנו והנשמנו אותה ופינינו אותה לבית החולים. לאחר חילוץ ממושך חולצו צעיר וצעירה בשנות העשרים ללא סימני חיים ונאלצנו לקבוע את מותם".

חובשי הצלה אלי ביטון ושמוליק אינדיג אמרו: "הגענו לזירת תאונת דרכים קשה מאד, בה רכב התנגש באוטובוס. יחד עם חובש ביחידת האופנועים של הצלה יהודה לונדנר התחלנו בפעולות החייאה בגבר כבן 20 עם חבלה רב מערכתית, ובאישה כבת 20 עם פגיעת ראש קשה מאד, והם פונו תוך כדי פעולות החייאה מתקדמות לחדר הטראומה בבית החולים שיבא בתל השומר. למרבה הצער נאלצו הפראמדיקים לקבוע את מותם של שני נפגעים נוספים".

 

תאונת דרכים צומת מסובים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 6 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד