י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
"סיכוי טוב"

האם נראה שידור חוזר של הקרב בין טראמפ לקלינטון?

"הילרי תתמודד ב-2024 אם ביידן יפסיד בקונגרס באמצע הקדנציה", כך אומר היועץ הבכיר לשעבר של ביל קלינטון שהיה נשיא ארה"ב בשנים 1993-2001. לדבריו: "כל הדמוקרטים מאוכזבים מביידן"

האם נראה שידור חוזר של הקרב בין טראמפ לקלינטון?
דונלד טראמפ צילום: דוברות הבית הלבן

דיק מוריס, היועץ הבכיר לשעבר של הנשיא ה-42 של ארה"ב, ביל קלינטון, אמר כי יש "סיכוי טוב" שהילרי קלינטון תתמודד מול דונלד טראמפ בבחירות לנשיאות ב-2024, אם הממשל הנוכחי יפסיד בקונגרס באמצע הקדנציה.

מוריס טען שקרב חוזר בין קלינטון לטראמפ צפוי אם הדמוקרטים לא ישיגו את התוצאות שהם רוצים בבחירות בנובמבר הקרוב, בטענה שהכישלון יגרום למפלגה להתנגד לנשיא ג'ו ביידן וסגניתו קאמלה האריס.

"יש סיכוי טוב לכך", אמר מוריס למנחה הרדיו של WABC, ג'ון קטסימטידיס, לפני שהריע לאסטרטגיית הקמפיין של המועמדת לשעבר לנשיאות, שעלולה למצוא את עצמה שוב מול דונלד טראמפ, לאחר שזה ניצח אותה במירוץ לבית הלבן ב-2016.

"הילרי הקימה אסטרטגיה מבריקה שאף אחד אחר לא מסוגל לעשות", הוא המשיך ואמר; "מה שהיא עשתה - בשלב שבו אף דמוקרט לא מוכן לצאת ולבקר את ג'ו ביידן, אבל כל הדמוקרטים מאוכזבים ממנו וצריכים להבין את הנכונות הסופית של ההאשמות שלנו שהוא לא כשיר להיות נשיא". עוד אמר, "ככל שהוא יותר גרוע, כך היא עושה טוב יותר, היא מיקמה את עצמה כאלטרנטיבה הדמוקרטית לביידן".

למרות שקלינטון עדיין לא אמרה את דברה, האם בכוונתה להיכנס לקרב המועמדות לנשיאות ב-2024, היא דיברה בפומבי על מאמצי הממשל הנוכחי, ואמרה כי "אין לנו בית לבן שאנחנו יכולים לסמוך עליו שיהיה שפוי ומפוכח ויציב ופרודוקטיבי".

מוריס טען כי קלינטון ממוקמת היטב להיות מועמדת השינוי של המפלגה הדמוקרטית שיכולה להתייחס לכישלונותיו של ביידן, וציין כי "שמאל השתלט על המפלגה והוביל אותנו לאסון באמצע הקדנציה של 2022".

למרות שקלינטון לא הצהירה רשמית אם היא מתכננת להתמודד לנשיאות ב-2024, מקור המקורב לגברת הראשונה לשעבר ולבעלה, טוען שהזוג רוצה לחזור לגדולה במפלגה הדמוקרטית. טראמפ גם לא הודיע אם הוא מתכנן לרוץ ב-2024, אבל הוא אמר בפומבי שהוא חושב על זה.

בסקר של רויטרס שפורסם בחודש שעבר, 54% מהרפובליקנים אמרו שהם יבחרו בטראמפ כמועמד שלהם. 11 אחוז ציינו שהם מעדיפים את מושל פלורידה, רון דסנטיס.

דונלד טראמפ הילרי קלינטון המירוץ לנשיאות ארצות הברית

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד